دکتر «بهرام عین‌اللهی»، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز به منظور بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و روند واکسیناسیون در استان وارد کرمانشاه شد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وارد کرمانشاه شد

به گزارش قدس آنلاین، بازدید از مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) و حضور در مراسم آغاز به کار رسمی اورژانس این بیمارستان،  بازدید از بیمارستان گلستان به‌عنوان مرکز تخصصی بستری مبتلایان به کرونا و بررسی روند واکسیناسیون در ۲ مرکز دانشکده بهداشت و مرکز خودرویی ۱۵ خرداد از جمله برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

وزیر بهداشت همچنین در ادامه این سفر از مرکز مراقبت ۱۶ ساعته سینا بازدید می‌کند و سپس در جلسه ستاد کرونا استان کرمانشاه در استانداری شرکت خواهد کرد.

سفر وزیر بهداشت به استان کرمانشاه اولین سفر یک وزیر دولت سیزدهم به این استان است.

هم‌اکنون یک هزار و ۴۳۳ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری هستند که از این تعداد ۲۲۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شده‌اند و حال ۵۹ نفر هم وخیم است.

مجموع جان‌باختگان استان کرمانشاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۳۵۶ نفر رسیده است.

تاکنون ۶۰۳ هزار و ۹۶۱ نفر در کرمانشاه دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند و ۱۹ درصد جمعیت استان نیز به طور کامل واکسینه شده اند.

یک محموله جدید واکسن شامل ۱۳۰ هزار دز از نوع سینوفارم روز یکشنبه ۱۵ شهریور وارد استان کرمانشاه شد.

از هفته گذشته کار واکسیناسیون افراد بالای ۳۰ سال در کرمانشاه شروع شده و این افراد با مراجعه حضوری به یکی از ۴۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان، در مقابل بیماری کرونا واکسینه می‌شوند.

واکسیناسیون بیش از ۱۰۰ هزار نفر از دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمانشاه نیز از روز سه‌شنبه ۱۶ شهریور با همکاری دانشگاه‌های رازی و آزاد اسلامی آغاز شده است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای ۱۴ شهرستان و ۲ هزار و ۵۹۵ روستا است.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.