ملی پوش تکواندوی ایران گفت: بانوان ورزشکار ایرانی با پوشش اسلامی در جهان درخشیده اند

بانوان ورزشکار ایرانی با پوشش اسلامی در جهان درخشیده اند

ناهید کیانی تکواندو کار ملی پوش کشورمان که چندی پیش در المپیک توکیو حضور داشت و بخصوص نخستین مبارزه او با حساسیت های فراوانی همراه بود در گفتگوی اختصاصی با قدس انلاین گفت: زن های ورزشکار ایرانی با همین پوشش و حجاب در میادین مختلف اسیایی و جهانی و المپیک حاضر شده و موفقیت های بسیاری بدست آورده اند و من مطمین هستم هرچه زمان بگذرد این موفقیت ها بیشتر می شود.

وی با تاکید بر اینکه بانوان ملی پوش ایرانی با حفظ اعتقادات و باورهای خود در میادین مختلف حاضر می شوند افزود: ما با حفظ هویت ایرانی و اسلامی خود در عرصه های مختلف ورزشی به مصاف حریفانمان می رویم و توانسته ایم بر تبلیغات منفی مختلف مبنی بر اینکه پوشش محدودیت برای ماست غلبه کنیم و با همین پوشش در رشته های مختلف ورزشی در جهان درخشیده ایم.

ملی پوش تکواندوی کشورمان با بیان اینکه عوامل مختلفی در موفقیت یک ورزشکار ملی تاثیر دارد گفت: به نظر من خانواده مهم ترین نقش را در این زمینه ایفا می کند و حمایت روحی و روانی خانواده تاثیر بسزایی در رشد و پیشرفت یک ورزشکار دارد.

کیانی ادامه داد: تلاش خود ورزشکار هم در این زمینه بسیار مهم و تعین کننده است و ما برای رسیدن به اهدافمان از پای نمی نشینیم و از تلاش دست بر نمیداریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.