سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ۱۲ شرکت هواپیمایی در مراسم اربعین امسال حضور دارند، فهرست دفاتر فروش پروازهای اربعین که امکان خرید حضوری بلیت به مسافران می‌دهد را اعلام کرد.

فهرست دفاتر فروش بلیت اربعین به نرخ مصوب اعلام شد

به گزارش قدس آنلاین، «محمد حسن ذیبخش» گفت: سازمان هواپیمای کشوری فهرست دفاتر فروش بلیت دوطرفه پروازهای اربعین را برای خرید حضوری بلیت به مسافران اعلام می کند.

وی افزود: قیمت بلیت پروازهای دوطرفه تهران- نجف- تهران ۵ میلیون تومان و بر اساس آخرین توافق بین سازمان هواپیمایی کشوری و انجمن شرکت‌های هواپیمایی مقرر شد قیمت بلیت پروازهای مشهد- نجف- مشهد ۶ میلیون تومان و قیمت بلیت یکطرفه مسیرهای تهران-نجف و مشهد-نجف نیز به ترتیب ۳.۲ و ۴ میلیون تومان باشد.

وی خاطرنشان کرد: نرخ بلیت پروازهای دوطرفه اربعین از فرودگاه‌های کرمان، زاهدان و یزد به نجف ۶ و در بقیه فرودگاه‌ها ۵ میلیون تومان تعیین شده است.

به گزارش ایرنا تاکنون ۵۵۰ مجوز پرواز برای رفت و برگشت زائران اربعین برای شرکت‌های هواپیمایی ایرانی از سوی سازمان‌های هواپیمایی کشوری ایران و عراق صادر شده است و ۱۲ شرکت هواپیمایی ایرانی در پروازهای اربعین امسال مشارکت می‌کنند.

فهرست دفاتر فروش حضوری بلیت پروازهای اربعین را در اینجا مشاهده کنید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.