مسئول هدایت عملیات بحران فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مسیر برگشت از مرز شلمچه ۹ دستگاه آمبولانس اعزامی از نقاط مختلف کشور در محورهای مواصلاتی منتهی به این گذرگاه مرزی مستقر شدند.

استقرار ۹ دستگاه آمبولانس در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز شلمچه

به گزارش قدس آنلاین، سیدمنصور ادریس‌پور اظهار داشت: آمبولانس‌های اعزامی از شهرستانهای یاسوج، اصفهان،  بوشهر و شیراز در مسیر شلمچه و در محل‌های ایست و بازرسی مستقر شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای مسیر شلمچه تا پایانه مسافری این گذرگاه مرزی در مجموع سه دستگاه آمبولانس مستقر شدند افزود: یکدستگاه آمبولانس در میدان مقاومت خرمشهر در ابتدای مسیر شلمچه مستقر شده و در انتهای مسیر نیز یکدستگاه آمبولانس در آماده باش بسر می برد ضمن اینکه سایر آمبولانس‌های  اعزامی در طول مسیر شلمچه، جاماندگان اربعین حسینی را تحت پوشش قرار می‌دهند.
مسئول هدایت عملیات بحران Eoc دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: در مجموع از ورودی محدوده شهرستان شادگان،  خرمشهر و آبادان ۹ دستگاه آمبولانس در حالت آماده باش قرار دارند.

وی با تاکید بر بسته بودن مرز شلمچه از مردم خواست برای حفظ سلامتی خود و جلوگیری از انتشار ویروس کرونا از سفر به مرز شلمچه و تجمع در پشت درب‌های بسته پایانه مسافری این گذرگاه مرزی جدا خوداری کنند.

در حال حاضر تعداد زیادی زائر اربعین بدون روادید در مرز شلمچه حضور دارند و نیروی انتظامی در حال بازگشت دادن آنان از مرز می باشد.  

به گفته رییس ستاد عتبات عالیات آبادان با توجه به حضور زائران اربعین حسینی در مرز و لزوم پذیرایی از آنها ۶ موکب به صورت اضطراری در مسیر شلمچه تا پایانه مرزی برپا شده و در حال خدمت رسانی به زائران هستند.

نیروی انتظامی از مردم خواست به مرزهای شلمچه و چذابه مراجعه نکنند زیرا مرزها به روی افراد بدون روادید بسته است.  

مرز بین‌المللی شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و ۲۰ کیلومتری بصره عراق قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.