وزیر راه و شهرسازی در پیامی با اشاره به تجمع زائران اربعین در فرودگاه امام‌خمینی ‌اعلام کرد: هیچگونه توجیهی مورد قبول نیست و قطعا با افرادی که در این خصوص از مردم عزیز ایران سوء استفاده کردند برخورد خواهد شد.

با سوءاستفاده کنندگان از پروازهای زائران اربعین برخورد می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، «رستم قاسمی»، وزیر راه و شهرسازی پس از بازدید شبانه از فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) در توییتی به وضعیت مسافران پروازهای هواپیمایی العراقیه واکنش نشان داد و خطاب به مسئولین این شرکت هواپیمایی تاکید کرد: همه‌ زائرین اربعین که بلیت این شرکت هواپیمایی را دارند باید فورا عازم شوند.

وی ادامه داد: هیچگونه توجیهی مورد قبول نیست و قطعا با افرادی که در این خصوص از مردم ایران سوء استفاده کردند برخورد خواهد.

علاوه بر تاخیر در برخی پروازها، یکی از دلایل تجمع زائران در فرودگاه امام خمینی (ره)  که منجر به حضور وزیر راه و شهرساری شد، واسطه‌هایی هستند که پرواز هواپیمایی العراقیه را  در مسیر ایران به عراق به فروش می‌رسانند و به زائران بدون ویزا برگه اکسل (برگه ویزای موقت) می‌دهندکه وعده داده شده که می توانند در عراق ویزا بگیرند اما فرودگاه نجف این اکسل‌ها را به رسمیت نمی‌شناسد. هواپیمایی العراقیه نیز از سوار کردن این مسافران خودداری می کند، مسافران نیز که پول بلیت را پرداخت کرده اند از فرودگاه خارج نمی‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی شب گذشته در فرودگاه امام خمینی حضور یافت و از نزدیک در جریان عملیات رفت انتقال زائران اربعین حسینی قرار گرفت.

رستم قاسمی در این بازدید با تعدادی از مسافران اربعین گفت و گو کرد و در خصوص مشکلات موجود در انتقال سریع آنها، دستوراتی را صادر کرد.

اکنون به دلیل انجام پروازهای فوق العاده در فرودگاه امام خمینی (ره) از تجمع زائران کاسته شده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.