مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی از آغاز اهدای ۲۰ هزار بسته نوشت افزار تحصیلی در برنامه ای مشترک بین این نهاد و ستاد فرمان حضرت امام(ره) بین دانش آموزان نیازمند در قالب پویشهای مشق احسان و مشق محبت خبر داد.

آغاز اهدای ۲۰ هزار نوشت افزار تحصیلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در این مراسم، با اشاره به تاثیر امامان جماعت در مساجد و مراکز نیکوکاری گفت:برنامه ریزی شده است با مشارکت این دو نهاد از ترک تحصیل دانش‌آموزان به دلیل عدم داشتن لوازم التحریر جلوگیری شود.  وی ادامه داد: در صورتی که دانش آموزی به خاطر مشکل اقتصادی ترک تحصیل کرده باشد تا رفع کامل مشکلات وی و ادامه تحصیل او اقدام می کنیم.

 آسوده با عنوان اینکه، توزیع بسته های تحصیلی فعالیتی مشترک بین این نهاد و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است، به حمایت کمیته امداد از حدود ۴۷ هزار دانش آموز نیازمند اشاره داشت و بیان کرد: امیدواریم با مشارکت ۶۰۰ مرکز نیکوکاری و گروه های جهادی با تاسی از مکتب ایرانی – اسلامی و با محوریت مردم مشکل دانش آموزان و خانواده هایشان را حل کنیم.

وی، اجرای این مراسم در جوار گلزار شهدا را کار جدیدی دانست و اظهار کرد: در واقع با این کار نورانیت شهدا را به دانش‌آموزان امروز و آیندگان جامعه فردا گرده می زنیم چون شهدا زنده و در زندگی موثر هستند.

همچنین در این مراسم مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) خراسان رضوی گفت: مهمترین شاخص و ویژگی بسته های تحصیلی تهیه شده استفاده از کالای با کیفیت ایرانی و دارای محتوای فرهنگی، ایثار و شهادت و مذهبی است که توسط کارگاه های اشتغال ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) تولید شده است.

فرج الله شوشتری هر بسته را شامل لوازم کامل تحصیلی دانست و ادامه داد: بسته های تحصیلی متناسب با مقاطع تحصیلی و جنسیت دانش‌آموزان تهیه شده که به طور میانگین برای هر بسته ۱۸۰ هزار تومان  هزینه شده است.

وی اعلام کرد: امیدواریم با اهدای بسته های تحصیلی بتوانیم در تغییر و ایجاد مسیر زندگی برای دانش‌آموزان نقش داشته باشیم. شایسته ذکر است: پویش ملی‌ مشق محبت در قالب شور عاطفه ها توسط کمیته امداد و پویش ملی مشق احسان توسط ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) و به منظور تهیه و توزیع نوشت افزار بین دانش آموزان نیازمند و ساکن در مناطق کم برخوردار در حال اجراست.

لازم به یادآوری است: در این مراسم به صورت نمادین از ۶۰۰ بسته تحصیلی در جوار مزار شهدای بهشت رضای مشهد، رونمایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.