بر اساس نتیجه بررسی انتشار یافته در نشریه پزشکی لنست، آمار بیش از ۵۰ درصد قربانیان منتسب به خشونت پلیس آمریکا در یک دوره نزدیک به ۴۰ ساله، در پایگاه داده ای فدرال این کشور ثبت نشده است.

آمار نیمی از قربانیان خشونت ها و جنایت های پلیس آمریکا ثبت نمی شود

به گزارش قدس آنلاین، ایرنا به نقل از شبکه سی ان ان نوشت:

نگارندگان این بررسی با استفاده از مدلسازی آماری برای مقایسه شمار کشته شدگان ثبت نشده، چنین نتیجه گرفته اند که پلیس در بیش از ۳۰ هزار قتل میان ۱۹۸۰ تا ۲۰۱۸ شرکت داشته است.

پژوهشگران موسسه اندازه گیری و ارزیابی بهداشتی وابسته به دانشگاه واشنگتن، تخمین زده اند که نزدیک به ۵۶ درصد یا بیش از ۱۷ هزار مرگ در سامانه آمارهای حیاتی ملی که یک پایگاه داده ای فدرال وابسته به مرکز ملی آمارهای بهداشتی است و بخشی از مراکز مهار و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده به شمار می رود، ثبت نشده اند.

در این بررسی، آمار کشته شدگان گزارش داده شده به این سامانه با آمار کشته شدگان ثبت شده در سه پایگاه داده ای غیردولتی که با جستجو در گزارش های خبری و دیگر آمار همگانی گردآوری گردیده، مقایسه شده است. بر اساس یافته های این پژوهشگران، شمار کشته شدگان ساهپوست ۳.۵ برابر بیشتر از سفیدپوستان غیرلاتین تبار و نرخ کشته شدن لاتین تباران از هر نژادی، ۱.۸ برابر سفیدپوستان غیرلاتین تبار بوده است.

نتایج به دست آمده از این بررسی، مشابه بررسی دیگری در سال ۲۰۱۹ است که دریافت نرخ کشته شدگان سیاهپوست به دست پلیس، به میزان نامتناسبی بالاتر از موارد مشابه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.