مدافع تیم ملی امارات به دلیل مصدومیت به احتمال فراوان دیدار تیم ملی این کشور برابر عراق و ایران را در انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، از دست خواهد داد.

مدافع تیم ملی امارات بازی با ایران را از دست داد

به گزارش قدس آنلاین، یک نشریه اماراتی مدعی شد که محمد المنهالی مدافع ملی پوش الوحده امارات به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله پا تا سه هفته نمی‌تواند به میدان برود و بدین ترتیب این بازیکن دیدار تیمش مقابل شباب الاهلی را از دست داد.

همین مصدومیت به احتمال فراوان باعث خواهد شد که وی از فهرست تیم ملی امارات برای بازی با عراق و ایران خارج شود.

دیدار تیم ملی ایران و امارات روز پنجشنبه ۱۵ مهرماه برگزار خواهد شد. تیم ملی ایران در آخرین مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در منطقه آسیا، گروه اول با تیم‌های کره جنوبی، امارات، سوریه، لبنان و عراق هم‌گروه بوده و در دو دیدار ابتدایی خود عراق و سوریه را شکست داده است.

الوحده که نماینده امارات متحده عربی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا است، در آستانه جدال آسیایی خود، با مشکل بازیکن مواجه است.

علاوه بر منهالی مصدوم، ۶ بازیکن الوحده ملی پوش هستند و یک بازیکن این تیم هم به اردوی تیم امید دعوت خواهد شد و علاوه بر این، عمر خربین هم تیم ملی سوریه را همراهی خواهد کرد.

الوحده در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا روز ۲۴ مهرماه به مصاف النصر عربستان خواهد رفت و در دیگر بازی این مرحله پرسپولیس مقابل الهلال عربستان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.