مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر، برگزار و برنامه فصل جدید فوتبال ایران نیز مشخص شد.

دربی هفته هشتم ال‌کلاسیکو هفته دوازدهم

پیش از آغاز مراسم حسن کامرانی فر سرپرست دبیرکلی فدراسیون متنی را به نمایندگی از شهاب عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال قرائت کرد و در ادامه نیز مراسم قرعه کشی برگزار شد. در قرعه کشی انجام شده، ابتدا تیم‌های همشهری و یا تیم‌هایی که از استادیوم مشترک بهره می‌برند و باید قرعه متناظر داشته باشند، مشخص گردید که فرشید طالبی بازیکن سابق سپاهان از یک سمت با برداشتن گوی دو تیم استقلال و پرسپولیس و محسن بیاتی نیا با برداشتن گوی های شماره ۸ و ۹ مشخص کردند که دربی تهران در هفته هشتم برگزار می‌شود.

نکته جالب اینکه در فصل گذشته و در لیگ بیستم نیز دربی تهران در هفته هشتم برگزار شد و حالا برای دومین فصل متوالی استقلال و پرسپولیس باید در این هفته به مصاف هم بروند.

طبق قرعه بدست آمده، استقلال باید در هفته نخست به مصاف هوادار تهران برود و پرسپولیس نیز در گام اول باید با فولاد و در اهواز دیدار کند. نکته دیگر اینکه استقلال در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر میزبان خواهد بود و پرسپولیس نیز میهمان حریف خود است. دیدار دو تیم سپاهان و پرسپولیس مطابق برنامه‌ریزی انجام شده سازمان لیگ، در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ بیست و یکم برگزار می‌شود. دو تیم سپاهان و پرسپولیس از همین حالا به عنوان دو مدعی اصلی کسب قهرمانی مسابقات شناخته می‌شوند و حالا با توجه به اینکه باید در هفته‌های پایانی با هم مصاف بدهند، نتیجه این مسابقه شاید به طور مستقیم قهرمان مسابقات را تعیین کند. اما نکته جالب این قرعه کشی نام نماینده خراسان رضوی در جدول مسابقات بود. در حالی که دعوای مالکیت تیم در مشهد به نفع شهرخودرو تمام شده و حمیداوی در یک پروسه کش دار موفق شد مالکیت را به نام خودش بزند اما سازمان لیگ از نام پدیده برای این تیم در قرعه کشی استفاده کرد. این بدین معناست که اقدامات لازم درخصوص اخذ کمیسیون ماده ۵ تیم شهرخودرو هنوز به نتیجه نرسیده است. بدین ترتیب تیم پدیده طبق قرعه در هفته اول باید میزبان آلومینیوم اراک باشد و در هفته یازدهم و چهاردهم به ترتیب میزبان استقلال و پرسپولیس است.

برنامه هفته اول

پیکان - نفت مسجدسلیمان/ پدیده - آلومینیوم اراک/ صنعت نفت آبادان - ذوب‌آهن، فولاد – پرسپولیس/ گل‌گهر – تراکتور/ استقلال – هوادار/ نساجی - فجرسپاسی / سپاهان - مس رفسنجان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.