کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد مقدس در دهه آخر صفر خبر داد.

تشدید نظارت بر اماکن اقامتی مشهد در دهه آخر صفر

به گزارش قدس آنلاین، بخش‌علی بیاتی قله‌زو اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام پایانی ماه صفر و نیاز به کنترل و نظارت بیشتر بر مراکز اقامتی در مشهد، با برنامه‌ریزی کمیته نظارت و تنظیم بازار ستاد خدمات سفر استان ویژه دهه آخر صفر ۲ تیم بازرسی ویژه از مراکز اقامتی پنج تا ۱۷مهر ماه نسبت به کنترل و بازرسی مراکز اقامتی اقدام می‌کند.

وی افزود: از ابتدای این طرح تاکنون ۷۲ واحد اقامتی شامل هتل، هتل آپارتمان، مهمانپذیر و خانه‌مسافر توسط بازرسان این سازمان به صورت مشترک با نمایندگان اتحادیه‌های ذی‌ربط مورد بازرسی قرار گرفته است.  

 بیاتی قله‌زو گفت: پس از انجام این بازرسی‌ها برای ۱۲ واحد اقامتی متخلف به علت عدم صدور صورتحساب و نصب نرخ‌نامه، گرانفروشی، گزارش بازرسی به ارزش ریالی بیش از ۱۰۰ میلیون ریال تشکیل شده و به اداره‌ کل تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

کارشناس‌مسئول بازرسی سازمان صمت تاکید کرد: زائران و مجاوران محترم در این ایام می‌توانند شکایات اقتصادی خود را از طریق تلفن ۱۲۴ به این سازمان اعلام نمایند تا به شکایات آن‌ها رسیدگی شود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.