رییس اداره راهداری مشهد گفت: با توجه به تردد زیاد کاروانها و زائران پیاده به سمت مشهد، جاده قدیم مشهد-مُلک آباد یا همان جاده قدیم نیشابور تا اطلاع ثانوی بر روی تردد خودروها مسدود شده و به تردد زائران پیاده حرم مطهر رضوی اختصاص یافته است.

جاده قدیم مشهد-مُلک آباد به تردد زائران پیاده اختصاص یافت

به گزارش قدس آنلاین، حسین شیرمحمدیان افزود: بر این اساس روزها تردد انواع وسایل نقلیه در مسیر جاده قدیم نیشابور به طول حدود ۳۰ کیلومتر از محدوده عوارضی مشهد تا تپه سلام ممنوع است.

وی ادامه داد: این ممنوعیت از ساعت هفت تا ۱۸ اعال خواهد شد و از ساعت ۱۸ تا هفت صبح روز بعد خودروها مجاز به تردد دراین مسیر هستند و این محدودیتها تا اطلاع بعدی در مسیر یاد شده اعمال می شود.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده است که ابتدای مهرماه سرهنگ حسین میش‌مست رییس پلیس راه خراسان رضوی به خبرنگار ایرنا گفت: امسال هیچ طرحی مبنی بر پیاده‌روی دهه آخر صفر در طول جاده‌های این استان نخواهیم داشت و طبق هماهنگی با ستاد اربعین و دهه آخر صفر در استان، امسال سفرهای زیارتی از طریق ناوگان حمل و نقل موتوری انجام خواهد شد.

فردا سه شنبه ۲۸ صفر سالروز شهادت حضرت رسول اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و روز پنجشنبه این هفته سالروز شهادت حضرت امام رضا(ع) است که در این مناسبتها به طور معمول جمعیت زیادی از زائران از شهرهای دیگر استان خراسان رضوی و مشهد برای برپایی آیینهای عزاداری عازم مشهد مقدس می شوند.

منبع: ایسنا

انتها ی خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.