معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین از پیشرفت ۷۵ درصدی فاز دو طرح کمربندی نسیم شمال خبر داد و گفت: این پروژه با سرعت در حال اجرا است.

طرح کمربندی نسیم شمال قزوین ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد علمی  با اعلام این مطلب با تاکید بر اینکه اجرای این پروژه از حیث کاهش ترافیک حائز اهمیت است، افزود: تاکنون خاکبرداری و تخریب آسفالت در فاز دو این پروژه هر کدام به طول ۱۰ هزار مترمکعب انجام شده است.

وی اظهار داشت: تثبیت بستر در فاز دوم طرح به طول بیش از هشت هزار و ۵۰۰ مترمکعب انجام شده است تا ماندگاری بیشتر طرح را بعد از اجرا شاهد باشیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین ادامه داد: همچنین در این پروژه خاک سیمان به طول هشت هزار و ۷۵۰ متر مربع و زیرسازی تثبیت شده با سیمان به طول هفت هزار و ۷۰۰ متر مربع اجرا شده است.

علمی اضافه کرد: رویه بتنی باند غربی و شرقی هر کدام به ترتیب به طول یک هزار و ۷۰۰ و یک هزار و ۳۸۰ مترمکعب نیز انجام شده است و مراحل اجرای کار همچنان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: مرحله دوم پروژه به طول ۲ هزار و ۶۰۰ متر از تقاطع تاکستان تا میدان خلیج فارس است و مجموع اعتبار فاز یک و دو این پروژه نیز بیش از ۳۷۰ میلیارد می باشد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قزوین با بیان اینکه تأمین نشدن به موقع نقدینگی یکی از علل کندی اجرای پروژه است، خاطرنشان کرد: به رغم این مشکلات پروژه عملیات اجرای این طرح همچنان در حال انجام بوده و پیشرفت ریالی این پروژه حدود ۱۲ درصد است.

جاده نسیم شمال یکی از شریان‌های مهم عبور و مرور در شهر قزوین به شمار می‌رود که شمال غربی این شهر را به جنوب غربی آن متصل کرده و بخش قابل توجهی از ترافیک شهر را به خارج از آن هدایت می‌کند.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.