رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت:والدین شهدای جامعه ایثار و شهادت وارد دوره سالمندی شده‌اند و به خدمات این بنیاد در این دوره سنی نیاز دارند.

والدین شهدا در دوره سالمندی نیازمند خدمات ویژه هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید امیر حسین قاضی زاده امروز  در بازدید از سرای سالمندان "ایثار" ویژه والدین شهدا در مشهد افزود: هم اکنون میانگین سن والدین شهدا ۸۰ سال است و از سوی دیگر میانگین سن جانبازان و همسران شهدا نیز از مرز ۶۰ سال گذشته است.

وی ادامه داد: خانواده های شهدا در دوره سالمندی نیازهای خاصی دارند که این مرکز خدمات نیمه بیمارستانی ویژه والدین شهدا در مشهد در راستای ارائه این گونه خدمات ساخته شده است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران بر لزوم توسعه خدمات ویژه سالمندی به جامعه هدف بنیاد تاکید کرد و گفت: در حال حاضر جانبازان از مراکز خدماتی ویژه در سطح کشور برخوردارند اما نیاز است ایجاد مراکز خدماتی ویژه والدین و همسران شهدا با ارائه خدمات حرفه ای در کشور گسترش یابد.

بر اساس اعلام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی در حال حاضر سرای سالمندان ایثار مشهد با ظرفیت ۲۵ تخت به ۱۷ نفر از والدین شهدا خدمات مراقبتی و نیمه بیمارستانی ارائه می دهد.

خراسان رضوی ۱۷ هزار  و ۳۲۱ شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی و امنیت کشور تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.