پیکرهای مطهر شهیدان «محمود حسرتی معاف»، «بهروز محمدی لندی»، «سید فاضل مدنی»، «عبداله موسوی» و «غلام خونی» کشف و شناسایی شدند.

پیکر مطهر ۵ تن از شهدای دفاع مقدس کشف و شناسایی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع‌رسانی تفحص شهدا، پیکرهای مطهر شهیدان «محمود حسرتی معاف»، «بهروز محمدی لندی»، «سید فاضل مدنی»، «عبداله موسوی» و «غلام خونی» پس از گذشت سال‌ها از دوران دفاع مقدس کشف و شناسایی شدند.

سرباز شهید «محمود حسرتی معاف» فرزند گل برار، متولد ۱۳۳۹، از تالش به جبهه اعزام شد و در سن ۲۰ سالگی در عملیات درگیری با اشرار در بانه در تاریخ ۱۳۵۹/۰۲/۱۶ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

بسیجی شهید «بهروز محمدی لندی» فرزند هاشم، متولد ۱۳۴۲، از ایذه به جبهه اعزام شد و در سن ۲۰ سالگی در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۸ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

سرباز شهید «سید فاضل مدنی» فرزند سید حسین، متولد ۱۳۴۱، از لاهیجان به جبهه اعزام شد و در سن ۲۰ سالگی در عملیات بیت المقدس در شلمچه در تاریخ ۱۳۶۱/۰۲/۱۰ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

بسیجی شهید «عبداله موسوی» فرزند مهدی، متولد ۱۳۴۳، از قلعه تل به جبهه اعزام شد و در سن ۱۹ سالگی در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۷ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

بسیجی شهید «غلام خونی» فرزند یارمحمد، متولد ۱۳۴۶، از بهبهان به جبهه اعزام شد و در سن ۱۶ سالگی در عملیات خیبر در منطقه جزیره مجنون در تاریخ ۱۳۶۲/۱۲/۰۸ به فیض شهادت نائل آمد و پیکر پاکش در منطقه بر جای ماند.

این شهدا از طریق انجام آزمایش DNA و پلاک هویت شناسایی شدند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.