استاندار تهران با اشاره به اینکه تاکنون حدود ۶۶ درصد جمعیت استان دوز اول واکسن را دریافت کرده‌اند، گفت: استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها از تزریق واکسن در استان تهران مطلوب است.

۶۶ درصد جمعیت هدف تهران در مقابل ویروس کرونا واکسینه شدند

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح واکسیناسیون کرونا ویژه دانش آموزان ۱۲ تا ۱۸ سال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توفیقی بود که در شروع واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در شهرری حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به بازدید از مدارس و مراکز در نظر گرفته شده برای واکسیناسیون دانش آموزان در ری گفت: استقبال توسط دانش آموزان و اولیا مطلوب بوده و هماهنگی‌های که توسط آموزش و پرورش شهرستان‌های استان صورت گرفته نشان از درک عمیق این مطلب بود که دانش آموزان به محیط‌های علمی و تربیتی برگردند تا نشاط اجتماعی را در مدارس شاهد باشید.

استاندار تهران گفت: همکاران بهداشت و درمان هم مثل همیشه آمادگی لازم را برای اجرای این طرح اعلام کردند و تا به امروز هم تعداد ۷ میلیون و ۹۰۰ هزار واکسن دوز اول را در استان تهران و ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار توأم هم دوز اول و هم دوز دوم را تزریق کرده ایم.

محسنی بندپی عنوان داشت: به نسبت جمعیت هدف اگر ما بالای ۱۲ سال را برای جمعیت استان که ۱۲ میلیون و ۱۰۰ هزار جمعیت داریم حدود ۶۶ درصد جمعیت استان دوز اول واکسن را دریافت کرده اند که عدد قابل توجهی است و ان‌شاءالله در برنامه‌ریزی که در کل استان و آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان‌های استان تهران شده طی روزهای آینده شرایط را برای حضور دانش آموزان در محیط‌های علمی و تحصیلی شأن فراهم کنیم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.