وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در منزل زنده‌یاد فتحعلی اویسی بازیگر فقید سینما و تلویزیون گفت: مرحوم اویسی هنرمندی بود که خوب زندگی کرد و با نام نیک و دستاوردها و خاطرات شیرین و ماندگار از دنیا رفت.

وزیر ارشاد: فتحعلی اویسی با نیک‌نامی از میان‌ ما رفت

به گزارش قدس آنلاین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با همراهی تعدادی از مدیران این وزارتخانه، با حضور در منزل زنده یاد فتحعلی اویسی بازیگر فقید سینما و تلویزیون درگذشت این هنرمند را به خانواده آن مرحوم تسلیت گفتند.

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به سوابق درخشان زنده یاد فتحعلی اویسی در عرصه هنر ایران، گفت: فتحعلی اویسی از شخصیت های بسیار دوست داشتنی سینما و تلویزیون بود. نقش آفرینی های ایشان در دهه ۶۰ در سینمای ایران و همچنین هنرمندی وی در سریال امام رضا (ع) به یادماندنی و خاطره انگیز است؛ امیدواریم امشب در شب شهادت امام هشتم (ع) مهمان این امام همام باشند و خداوند ایشان را همنشین اولیاء‌الله قرار بدهد.

وی ادامه داد: مرحوم اویسی  چه در نقش های طنز و چه در نقش های جدی به خوبی حضور پیدا می کرد و نقش آفرینی ایشان در آثاری که او بازیگر بود هرگز فراموش نمی شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به علاقه مندی مردم و محبوبیت وی در جامعه گفت: مرحوم اویسی هنرمندی مردمی بود و تاثر طیف های مختلف مردم از خبر درگذشت این هنرمند، نشان از خوشنامی ایشان و نقش آفرینی های خاطره انگیز وی بود.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز خودش را درغم درگذشت زنده یاد اویسی شریک می داند،  به خانواده آن مرحوم بیان داشت: هیچ چیزی جای این هنرمند بزرگ را پر نمی کند و ما می دانیم که چقدر به شما سخت می گذرد.

وی خاطرنشان کرد:‌ یکی از مهمترین توفیقاتی که خداوند به بندگانش می دهد توفیق خدمت به مردم است و این موفقیت نصیب هر هنرمندی نمی شود. مرحوم اویسی هنرمندی بود که خوب زندگی کرد و با نام نیک و با دستاوردها و خاطرات شیرین و ماندگار از دنیا رفت.

اسماعیلی ادامه داد: امثال زنده یاد اویسی مصداق این شعر هستند که «هرگز نمیرد آنکه دلش زنده شد به عشق، ثبت است بر جریده عالم دوام ما».

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.