خوبی‌زاده با اشاره به ظرفیت کانون‌های فرهنگی هنری و بسیج مساجد، گفت: این دو نهاد با هماهنگی و همکاری امام جماعت می‌توانند زمینه تحقق مسجد تراز اسلامی را مهیا کنند.

همکاری بسیج و کانون‌های فرهنگی هنری مسجد تراز اسلامی را محقق می‌کند

به گزارش قدس آنلاین، مجید خوبی زاده با اشاره به فرار رسیدن ۱۹ مهر سالروز سخنرانی مقام معظم رهبری در استان خراسان شمالی و تاکید بر تعامل و همکاری بسیج و کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: ظرفیت عظیم بسیج با همه اقشار در ارتباط هست و  نقش بی‌بدیلی در تمام شئونات زندگی مردم ایفا می کند، از طرفی بزرگترین ظرفیت و عظیم ترین نیروی انسانی جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود که در بدنه مسجد و در راستای خدمت به مردم و رساندن مسجد به تراز شکل گرفته است، بدون شک همراهی بسیج با کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستیابی به نقشه راه برای دستیابی به اهداف متعالی تاثیر گذار است.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان بیان کرد: برای رسیدن به اهداف ترسیم شده و اینکه مسجد تاثیر خود را در جامعه بگذارد و عملکرد قابل قبولی داشته باشد، باید همه ارکان مسجد در کنار هم و با هم در راستای تحقق مسجد تراز اسلامی فعالیت کنند.

                              

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند با فراهم کردن زمینه ایده و فکر با بهره گیری از ظرفیت نیروی انسانی و سخت افزاری بسیج با تعامل و همکاری هم برنامه های مشترکی در چهت رونق مساجد و حضور پررنگ نوجوانان و جوانان برگزار کنند، گفت: برای رسیدن به مسجد تراز باید همه ارکان مسجد در کنار هم فعالیت کنند که مسجد بتواند مسجد تراز باشد.

 

مدیر ستاد فهمای جنوب کرمان خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت کانون ها و بسیج قطعا توانایی این را دارند که با هماهنگی و همکاری امام جماعت هم بحث فعالیت در مساجد هم مبحث مکانت مسجد و ماموریت مسجد را که ارکان مسجد تراز هستند، به ظهور برسانند.

منبع: شبستان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.