وزیر کشور با بیان اینکه استاندار جدید زنجان فردی فرهیخته و پرتوان است و ما امیدواریم شاهد تغییرات و تحولات اساسی در توسعه استان در تمامی بخش‌ها باشیم گفت: باید برای توسعه استان همه باید تلاش کنند.

 نسبت به توسعه همه جانبه استان زنجان در دولت سیزدهم امیدواریم

به گزارش قدس آنلاین، احمد وحیدی ، شامگاه دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استانداران زنجان با اشاره به اینکه تلاش زیادی صورت می‌گیرد که ما را به چیز دیگری مشغول کنند و توطئه‌های زیادی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: توطئه‌های فرهنگی و توطئه‌های اجتماعی، جنگ رسانه‌ای و اقتصادی و همه این موارد برای منحرف کردن از مسیر اعلی است.

وزیر کشور با بیان اینکه مردم ایران در مسیر خود مستحکم ایستاده است، گفت: مردم ظهور را با همه وجود خود می‌طلبند و در این راه شهید می‌دهد و استوار است و این ایستادگی مردم ایران در مقابل تحریم‌ها و فشارها بی‌نظیر و بهت آور است و برای ذهن‌های مادی قابل تحلیل نیست.

وی با بیان اینکه همه عالم یک بار دیگر به وضوح و با همه تلاش ایستاده‌اند تا ملت ایران را به زانو در بیاوردند، تصریح کرد: دشمنان اگر در جبهه جنگ نتوانستند و اگر در جبهه امنیت ناموفق بودند و اگر در جبهه اقتصادی نتوانستند و اگر در سیاست خارجی شکست خوردند، تصورشان این است که در جبهه اقتصادی ما را به زانو در بیاورند، اما در پس این تلاش‌ها مردم با حضور در پای صندوق‌های رای به دشمن گفتند که ما خود آینده کشور را رقم می‌زنیم و اجازه دخالت به بیگانه‌ را نمی‌دهیم.  

وحیدی عهده‌دار شدن مسئولیت در بدنه نظام اسلامی  برای خدمت به مردم که همواره پشتیبان نظام بوده‌اند را مهم دانست و گفت: ما محکوم به پیروزی هستیم، دولت سیزدهم به اراده الهی و توجه معصومین و خواست ملت شهیدپرور در جایگاه خدمتگزاری قرار گرفته است و باید به دشمن نشان دهد که حتما در این میدان پیروز می‌شود.

وی زنجان را که در کشور به نام پایتخت شور و شعور حسینی مشهور است را لقب شایسته این خطه عنوان کرد و ضمن گرامی داشتن یاد شهید شهریاری و احترام به مقام والای ۳۵۳۵ شهید استان افزود: تلاش‌های استاندار قبلی زنجان برای توسعه ستودنی است.

وزیر کشور با بیان اینکه استاندار جدید زنجان فردی فرهیخته و پرتوان است و ما امیدواریم شاهد تغییرات و تحولات اساسی در توسعه استان در تمامی بخش‌ها باشیم تصریح کرد: باید برای توسعه استان همه باید تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه باید همه تصمیم بگیریم که استان زنجان به لحاظ نبود فساد اداری نمونه باشد، گفت: در این صورت می‌بینیم که از دل همین اتفاقاتی که در سطح استان خیلی به نظر نیاید چه اتفاقات مهمی می‌افتد و چه محرومیت زدایی رخ می‌دهد.

وی افزود: یا می‌توان تصمیم گرفت که در زنجان فقیری نباشد که به همت مسولان شدنی است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه در کشور اقدامات بسیاری صورت گرفته است و امروز به کوری دشمنان نظام و  ملت در نقطه جهش قرار داریم، بیان کرد: ما باید برای داشتن دولت اسلامی دست به دست هم دهیم و تلاش کنیم.

وحیدی با اشاره به اینکه در دولت اسلامی نیت الهی است و تنبلی نیست، گفت: در دولت اسلامی بیکاری و تعطیلی نداریم و در آن بهره‌وری بالاست و منابع طبیعی زایل نشده و اسراف و تبذیر وجود ندارد و ارزش‌ها در آن حرف نخست را می‌زند.

منبع:فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.