وزیر ورزش و جوانان از بررسی خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال در کمیسیون فرهنگی مجلس خبر داد.

بررسی خصوصی‌سازی سرخابی‌ها در کمیسیون فرهنگی مجلس بدون نتیجه‌ای خاص

به گزارش قدس آنلاین، سیدحمید سجادی روز گذشته پس از حضور در کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: یکی از تکیه‌گاه‌های ما در ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی مجلس شوراى اسلامى که تمامی اعضای آن دغدغه ورزش و جوانان را دارند؛ من حدود ۵۰ روز است که در جایگاه وزیر و ورزش جوانان قرار دارم و همواره کمیسیون فرهنگی یار و یاور ما بوده است و راهکارهای اجرایی را برای رفع  این مسائل و مشکلات ارائه داده اند.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امروز اولین جلسه رسمی در مجلس بود که به همراه برخی معاونین وزارت ورزش و جوانان در کمیسیون فرهنگی حضور داشتم و مباحث ارزشمندی مطرح شد و من گزارش عملکرد مختصری در ۵۰ روز حضورم در این وزارتخانه را در دو حوزه جداگانه ورزش و همچنین جوانان بیان کردم. ضمن اینکه  در خصوص موضوع ورزش قهرمانی و ورزش همگانی مباحثی را هم  مطرح کردم.

وی عنوان کرد: نمایندگان مجلس در این نشست دغدغه‌های فرهنگی و ورزشی خود را بیان کردند و خواستار رفع مشکلات در این رشته شدند و اظهارات نمایندگان تذکر و یادآوری برای من بود که قطعاً در دستور کار وزارت ورزش و جوانان قرار خواهد گرفت.

وزیر ورزش و جوانان گفت: همچنین نمایندگان مجلس خواستار توجه بیشتر به ورزش بانوان و رسیدگی به مسائل اخلاقی و امنیتی در باشگاه‌های ورزشی شدند؛ و موضوعاتی هم درباره خصوصی‌سازی ورزش و نحوه خصوصی‌سازی و واگذاری باشگاه‌های دولتی مانند باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و یا هزینه‌‌های ورزشی و پیشگیری از بالا رفتن این هزینه‌ها و حمایت از هیأت‌های ورزشی از جمله مهم‌ترین محورهای این نشست بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.