۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
کد خبر: 772980

طرح تفصیلی شهر گناباد در سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و بعد از گذشت ۵ سال از اتمام آن طرح جدید تهیه نشده که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است و در سفر استاندار خراسان رضوی پس از چندسال اعتبار گرفت.

طرح تفصیلی گناباد اعتبار گرفت

به گزارش قدس آنلاین، طرح تفصیلی در حقیقت، تنظیم برنامه‌های مفصل و انجام اقدامات جزیی در مناطق و محلات شهری و طراحی آن‌ها است. در طرح تفصیلی، خدمات و فضاهای شهری با مشخص کردن جزییات قابل اجرا تعیین می‌شود. با استفاده از این طرح‌ها می‌توان برنامه‌های مشخص بخش عمومی را تعیین کرد و این برنامه‌ها را کم‌کم و برحسب اولویت در برنامه‌ریزی اجرایی سالیانه شهرداری منعکس کرد.

طرح تفصیلی شهر گناباد در سال ۱۳۹۵ به پایان رسیده و بعد از گذشت ۵ سال از اتمام آن طرح جدید تهیه نشده است که این موضوع مشکلاتی را برای مردم به همراه داشته است.

گره طرح تفصیلی گناباد در سفر استاندار خراسان‌رضوی باز شد

حمید زارع‌حسینی شهردار گناباد اظهار داشت: طرح تفصیلی شهر گناباد ۵ سال قبل به اتمام رسیده و در این مدت به دلیل نبود طرح جدید نمی‌توانستیم یکسری اقدامات را انجام دهیم.

وی افزود: پیگیری‌های زیادی از سوی مسئولین شهرستان و شهرداری انجام شده و در سفر استاندار به شهرستان گناباد، موضوع بازنگری طرح تفصیلی شهر گناباد مطرح و یکی از مصوبات سفر شد.

شهردار گناباد عنوان کرد: یکی از مصوبات سفر شروع مطالعات طرح تفصیلی شهر گناباد بود که روند اجرایی آن شروع شده است.

زارع‌حسینی گفت: مطالعه بازنگری طرح تفصیلی توسط مسکن و شهرسازی انجام می‌شود که برای انجام‌ آن در سفر استاندار ۵۰۰ میلیون تومان مصوب شده و تفاهم‌نامه نیز به امضا رسید و ۱۰۰ میلیون تومان بودجه اختصاص یافته است.

پارک بانوان سرعت می‌گیرد

شهردار گناباد درباره پارک بانوان این شهر که از مطالبات آن‌ها است اظهار داشت: دیوار کشی اطراف پارک قسمتی انجام شده و سمت خیابان نیز بزودی انجام خواهد شد.

وی افزود: ۸۰۰ میلیون تومان نیز در سفر استاندار برای احداث این پارک تخصیص یافته که تفاهم‌نامه آن امضا و اقدامات اجرایی آن سرعت می‌گیرد.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.