استاندار زنجان در پاسخ به شایعات مطرح شده در خصوص دو تابعتی بودن خود و خانواده اش گفت: ما تابعیت هیچ کشور خارجی را نداریم.

من دو تابعیتی نیستم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین  محسن افشارچی استاندار زنجان در اولین نشست خبری  گفت: برای  انتصابات جدید  عجله ای برای هیچ تغییری ندارم، ولی ممکن است به دلیل بازنشستگی و یا نارضایتی مردمی از یک مدیر، اقدام به جابجایی کنیم و این درحالی است که تغییرات در استان به صورت یکباره  اتفاق نخواهد افتاد.
استاندار زنجان  اظهار داشت: در انتصابات به زنان به عنوان قشر جدا نگاه نمی‌کنم، هر کس که شایسته است باید در مناصب مدیریتی قرار گیرد.
 افشارچی  از  سفر رئیس جمهور به استان  طی  آبان ماه خبر داد و گفت:اولویت در سفر رییس جمهوری به استان  پی گیری طرح های نیمه تمام است.
استاندار زنجان در خصوص  تبدیل زنجان به قطب آی تی، گفت: تبدیل شدن به قطب آی تی یک پروژه نیست، یک شعار است، من سعی می کنم شعارهایی که می دهم با عدد و رقم قابل احصا باشد.
وی با بیان اینکه اکنون سهم اقتصاد دیجیتال در تولید ناخالص داخلی ۶.۵ درصد است، یاد آور شد: اگر ما توانستیم سهم استان را از این میانگین بالاتر ببریم، به همان نسبت  می توانیم ادعا کنیم که به قطب آی تی تبدیل می شویم.
استاندار زنجان در خصوص  تبدیل زنجان به مرکز لجستیک شمال‌غرب کشور، گفت: مرکز لجستیک متشکل از خطوط ارتباطی است و  پیگیری ۲ خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین   از نخستین برنامه ها ست.
افشارچی  گفت: اولویت  برنامه های توسعه ای استان بر حمل و نقل، توسعه گردشگری، تقویت اقتصاد دیجیتال و  آب استوار است.
وی  در پاسخ به سوالی در خصوص دو تابعتی بودن اش گفت:  من تابعیت هیچ کشور خارجی را ندارم، و هیچکدام از فرزندان من هم تابعیت جایی دیگری را ندارند تنها یکی از دخترانم در کشور خارجی متولد شده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.