رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت: با پلیس مبارزه با مواد آذربایجان سالها است که ارتباط نزدیک داریم؛ گمان می‌کنم به رئیس جمهور آذربایجان یا اطلاعات داده نشده و یا اطلاعات درستی ارائه داده نشده است.

یا اطلاع ندارد یا اطلاعات اشتباه دارد؛ همکاری خوبی با پلیس آذربایجان داریم

به گزارش قدس آنلاین، سردار مجید کریمی در واکنش به اظهارات الهام علی‌اف؛ رئیس جمهورآذربایجان مبنی بر اینکه ارمنستان به مدت ۳۰ سال با کمک ایران مواد مخدر به اروپا قاچاق می‌کرده است، اظهار کرد: کشورها باید حُسن همجواری را رعایت و مطالب را سنجیده عنوان کنند که من گمان می‌کنم این اظهارات نسنجیده و با فشار کشورهیا ثالث انجام شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر  در واکنش به اظهارات بی‌پایه و اساس علی‌اف اظهار کرد: ما با پلیس مبارزه با مواد آذربایجان سالها است که ارتباط نزدیک داریم و تبادل اطلاعات بسیار خوبی نیز صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تنها از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا به امروز ۱۴۰ فقره  اطلاعات درباره باندها  و شبکه‌های قاچاق مواد مخدر  تبادل صورت گرفته است که این نباید نادیده گرفته شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: گمان می‌کنم به رئیس جمهور آذربایجان یا اطلاعات داده نشده و یا اطلاعات درستی ارائه داده نشده است، وی در جریان نیست که ما روابط بسیار نزدیکی با پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان داریم و با هر کشوری که به ما اطلاعات داده و همکاری کرده، همکاری کردیم و صادقانه با آن کشور کار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه لازم است در این اظهارات نسجیده بازنگری شود، افزود: اگر مصداقی در این رابطه دارند، نمونه‌ای کشف کردند یا سند و مدرکی دال بر این موضوع دارند حتماً باید ارائه کنند وگرنه حرف زدن بسیار  راحت و متهم کردن بسیار راحت‌تر است.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا درباره این اظهارات نسنجیده از رئیس جمهور آذربایجان به مجامع بین‌المللی شکایت می‌شود، بیان کرد: این موضوع وظیفه دستگاه دیپلماسی کشور و وزارت خارجه است ما نظراتمان را به وزارت امور خارجه منتقل کردیم و باید حتماً تصمیم مناسب در موضعگیری اتخاذ شود، ما تابع سیاست خارجی کشور هستیم و به عنوان پلیس هر سیاستی اتخاذ شود، آن را اجرایی می‌کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.