ملاقات ستاره‌های سابق آبی‌ها در قامت سرمربیان استقلال و «هوادار» در نخستین هفته رقابت‌های لیگ بیستم و یکم می‌تواند یکی از جذاب ترین بازی‌های روز دوم مسابقات به حساب آید، جایی که فرهاد مجیدی و رضا عنایتی برای کسب نخستین سه امتیاز خود برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.

نبرد برادرخوانده‌های آبی در آزادی

فرهاد مجیدی، امسال بر خلاف دوره‌های قبلی مربیگری‌اش خودش بازیکنان را گلچین کرده بر همین اساس باید نتیجه دلخواه را با این تیم بدست آورد تا نشان دهد قدرت فنی و توانمندی بازی خوانی بسیار زیادی دارد.

مجیدی با بهره‌گیری از دانش فنی مربی سرشناس ایتالیایی در هفته‌های اخیر حالا باید در قامت یک مدعی کسب جام قهرمانی پا به مسابقات بگذارد از این رو گام اول وی در این رقابت‌ها بسیار سرنوشت ساز خواهد بود؛ البته به گفته سرمربی استقلال هنوز مهره‌های او در ترکیب استقلال کامل نشدند اما باید از بازی اول به گونه‌ای در میادین ظاهر شوند که فردا افسوس از دست دادن امتیازات را نخورند. مجیدی درباره تقابل تیمش با هوادار گفت: تیم هوادار تیمی است که تازه به لیگ برتر آمده است. شناخت زیادی از این تیم نداریم. هوادار انگیزه زیادی مقابل استقلال دارد و این کار ما را سخت می‌کند. من با بازیکنانم صحبت کردم. چیزی که در کل باید بگویم این است که بازی سختی داریم.

در آن سوی میدان نیز، رضا عنایتی، آقای گل سابق استقلال قرار دارد، مربی موفقی که توانست با هزینه شخصی تیمش را از مسابقات لیگ یک به لیگ برتر بیاورد و شگفتی بزرگی را به نام خود رقم بزند، عنایتی که حالا امتیاز تیمش را به کارگزار فصل گذشته آبی‌ها واگذار کرده با ورود مدیران کاملاً استقلالی در اندیشه جایگاه رویایی مدنظر خود هست از این رو بازی برابر تیم سابقش برای وی اهمیت دو چندانی دارد.

هرچند سرمربی مشهدی هوادار در قیاس با استقلال ستاره شاخصی در اختیار ندارد اما بازیکنان جوانی که وی در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته می‌توانند او را به آرزوی بزرگش در رقابت‌های لیگ

بیست و یکم برساند، البته که کار بسیار سختی پیش روی عنایتی است اما وی امیدوار است با استفاده از نقاط ضعف حریفانش در هفته‌های نخست لیگ برتر شروع به امتیاز جمع کردن بیفتد. وی در مورد اینکه تیم‌های دیگر معتقدند هوادار تیمی ناشناخته است، گفت: بازی‌های اول لیگ خیلی سخت است، چون باید بدون شناخت بازی کنید. ما نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشتیم، اما امسال حرف‌های زیادی برای گفتن داریم. این بچه‌ها می‌خواهند با تمام توان بازی کنند و نتیجه بگیرند. امیدوارم فردا بازی خوبی از آب دربیاید.

شاید بزرگ‌ترین نقطه ضعف نخستین دیدار فصل جدید در ورزشگاه بزرگ آزادی، وجود سکوهای خالی در این مسابقات باشد، اتفاقی که قرار بود با شروع لیگ برطرف شود، اما همچنان بازی‌ها باید بدون تماشاگر برگزار شود.

برنامه بازی‌ها

چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰

گل گهرسیرجان - تراکتور                  ۱۶:۰۰

استقلال - هوادار                             ۱۸:۰۰

صنعت نفت - ذوب آهن           ۱۸:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.