۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
کد خبر: 773455

لیگ برتر فوتبال ایران با برگزاری چهار دیدار وارد فصل جدید خود خواهد شد.

قطار لیگ برتر به ایستگاه بیست و یکم رسید

به گزارش قدس آنلاین، لیگ برتر فوتبال به فصل بیست و یکم رسید و در اولین روز این بازی‌ها هشت تیم به میدان می‌روند. لیگ برتر فوتبال از عصر امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه های ساری، شهدای شهرقدس، امام رضا و نقش جهان آغاز می شود.

پدیده مشهد – آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۶:۰۰

پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پدیده به تازگی باز شد و پس از آن قرارداد مربیان این باشگاه ثبت شد. البته تکلیف دو دستیار رضا مهاجری هنوز مشخص نیست و اختلاف مربی و مالک باشگاه باعث شده است تا اعضای کادر مربی گری این تیم بلاتکلیف باشند. رضا مهاجری در لیگ بیست و یکم روی نیمکت پدیده قرار خواهند گرفت و مشهدی ها با تیمی جوان وارد مسابقات می شوند. آن ها بازیکنان باتجربه فصل گذشته خود را از دست داده اند.  

پس از بازگشت رسول خطیبی به آلومینیوم، این تیم تمرینات خود را به سرعت شروع کرد و بازیکنان مد نظر خطیبی جذب شدند تا اراکی ها بهتر از فصل گذشته آماده شروع لیگ شوند. آن ها توانستند بازیکنانی از جمله وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، سجاد آقایی و ساسان حسینی را جذب کنند تا نقاط ضعفشان را پوشش دهند. آلومینیوم به دنبال شروعی خوب در فصل جدید است و برای پیروزی می جنگد.

پیکان – نفت مسجدسلیمان/ ساعت ۱۶:۰۰

پس از کنار رفتن مهدی تارتار، مدیران باشگاه پیکان مجتبی حسینی را جایگزین او کرد. حسینی چهار بازیکن خود در نفت مسجدسلیمان و یکی از شاگردان خود در ذوب آهن را به پیکان آورد و همانند برنامه ابتدای فصل گذشته خود در نفت مسجدسلیمان، جوان گرایی را در تیم جدیدش در دستور کار قرار داده است. پیکانی ها با یک تیم جوان پا به مسابقات گذاشته اند و می خواهند پدیده لیگ امسال باشند.

پرحاشیه‌ترین تیم لیگ با فراز کمالوند وارد مسابقات خواهد شد. این باشگاه تا پیش از شروع لیگ سه مربی را تغییر داده است و بعد از محمود فکری و سید سیروس پورموسوی، کار را به فراز کمالوند سپرد. نفتی ها از پرکارترین تیم های فصل نقل و انتقالات بودند و باتوجه به این که بازیکنان زیادی در فصل گذشته از این تیم جدا شدند، با یک تیم جدید وارد مسابقات خواهند شد.

نساجی – فجرسپاسی/ ساعت ۱۶:۰۰

دو باشگاهی که شرایط میزبانی‌شان در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود، در هفته اول مقابل هم قرار می گیرند. ورزشگاه شهدای ساری پس از رفع نقض هایش به بازی امروز می رسد اما به هر حال شاگردان ساکت الهامی در خانه اصلی خود یعنی قائم شهر نمی تواند میزبانی کنند. آماده سازی این ورزشگاه احتمالا تا نیم فصل طول خواهد کشید اما با این وجود سرخپوشان قائمشهری با هدف جایگاهی بهتر نسبت به فصل گذشته به مصاف حریفان می روند. حضور علیرضا حقیقی و مسعود شجاعی دو ملی پوش سابق در نساجی می‌تواند این تیم را با کیفیت‌تر از فصل گذشته کند.  

تیم تازه صعود کرده فجرسپاسی پیش فصل بی سر و صدایی را پشت سر گذاشت و تنها با خرید چند بازیکن جایگزین نسبت به فصل گذشته پا به این مسابقات می گذارد. فجری ها در این فصل با انگیزه‌تر از گذشته خواهند بود چون جوانگرایی در دستور کار باشگاه فجر قرار دارد. فجری ها همانند نساجی مشکلات زیادی در بحث میزبانی دارند و باتوجه به نقص های ورزشگاه های پارس و حافظیه به دنبال رفع مشکلات میزبانی هستند.

سپاهان – مس رفسنجان/ ساعت ۱۸:۰۰

سپاهانی ها با برنامه ریزی که داشته اند قصد دارند در سه جبهه جام حذفی، لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکرد موفقی را از خود به نمایش بگذارند. پس از جدایی محمد محبی، پیام نیازمند و احسان حاج صفی، سپاهانی برای جایگزینی این بازیکنان توانستند کریستوفر نت، فرشاد احمدزاده، مسعود ریگی و شهریار مغانلو را جذب کنند تا با شرایطی ایده آل وارد لیگ برتر شوند. نویدکیا و شاگردانش آماده اند تا در دیدار ابتدایی خود با سه امتیاز از زمین خارج شوند.

در مقابل محمد ربیعی با تیمی آماده در مقابل سپاهان قرار می گیرد. مسی ها در فصل نقل و انتقالات عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشتند. ربیعی می گوید به دنبال جایگاه تک رقمی است اما نیم نگاهی به بالای جدول نیز دارد. باتوجه به بازیکنان با کیفیتی که در دو تیم حضور دارند، دو تیم نبرد جذابی را پیش رو خواهند داشت و باید دید در نهایت کدام تیم با سه امتیاز از زمین خارج می شود.

برنامه کامل بازی‌های هفته اول رقابت‌های لیگ برتر به شرح زیر است:

سه‌شنبه، ۲۷ مهر

پدیده مشهد - آلومینیوم اراک/ ساعت ۱۶:۰۰

پیکان - نفت مسجدسلیمان/ ساعت ۱۶:۰۰

نساجی - فجرسپاسی/ ساعت ۱۶:۰۰

سپاهان - مس رفسنجان/ ساعت ۱۸:۰۰

چهارشنبه، ۲۸ مهر

گل گهرسیرجان - تراکتور/ ساعت ۱۶:۰۰

صنعت نفت آبادان - ذوب آهن/ ساعت ۱۸:۰۰

استقلال - هوادار/ ساعت ۱۸:۰۰

جمعه، ۳۰ مهر

پرسپولیس - فولاد/ ساعت ۱۸:۰۰

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.