حمید سجادی، پس از اعمال تغییرات مدیریتی در باشگاه استقلال وقتی با اعتراض هواداران پرسپولیس نسبت به بی‌تفاوتی دستگاه ورزش نسبت به سرنوشت تیم مدیریتی این باشگاه روبه رو شد اعلام کرد پس از بازی این تیم با الهلال در خصوص آینده مدیریتی این باشگاه تصمیم‌گیری خواهد شد.

با حذف پرسپولیس از چرخه مسابقات حالا انتقادها نسبت به عملکرد مجید صدری افزایش یافته به ویژه اینکه پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه نیز به دلیل شکایت خواکین و کالدرون از سوی فیفا مسدود شده از این رو فشار به وزارت ورزش و جوانان برای ایجاد تغییر در ترکیب مدیریتی باشگاه پرسپولیس و تعیین تکلیف درخصوص مدیرعامل جدید باشگاه به شدت افزایش یافته است.

اما سؤال اینجاست که همزمان با افزایش فشارها آیا سجادی بلافاصله دست به تغییرات خواهد زد یا همچنان کار را با مجید صدری ادامه خواهد داد؟ در این ارتباط گمانه‌زنی‌های زیادی صورت می‌گیرد، عده‌ای معتقدند با توجه به اینکه مجید صدری رابطه مطلوبی با یحیی گل محمدی دارد و به تازگی قرارداد این مربی و دستیارانش را تمدید کرد ممکن است او را در سمت خود ابقا شود و همچنان به مدیریت در این باشگاه مشغول باشد.

اما منتقدان دانه درشت صدری بر این باورند وی توانمندی اداره باشگاه و برطرف کردن مشکلات مالی را ندارد، از این رو باید در اسرع وقت این فرد جای خود را به فرد دیگری بدهد. در این طیف ردپای کارگزار سابق باشگاه پرسپولیس نیز دیده می‌شود، همان مجموعه‌ای که با تصمیم مجید صدری از فعالیت اقتصادی با برند پرسپولیس محروم ماند.

طیف دیگری نیز معتقدند پرسپولیس نیاز به یک خانه تکانی بزرگ در حوزه مدیریت و فنی دارد و باید فردی به عنوان مدیرعامل روی کار بیاید که توانمندی اداره باشگاه بزرگی نظیر پرسپولیس را داشته باشد، این طیف گرایش زیادی به شرکت پیشکسوتان پرسپولیس و تفکرات علی پروین دارد.

اما موضع وزارت ورزش و جوانان برای آینده مدیریتی باشگاه هنوز روشن نیست، البته پیش از این بازی دو گزینه شانس زیادی برای اداره این مجموعه به عنوان مدیرعامل داشتند، اما با توقف مذاکرات به واسطه در پیش بودن بازی با الهلال فضای لابی گری موقتاً فروکش کرد، اما حالا دوباره نام حبیب کاشانی و علی اکبر طاهری به عنوان نامزدهای مدیرعاملی پرسپولیس مطرح شده است.

موانعی برای انتخاب این دو نفر به عنوان مدیرعامل از سوی منتقدان مطرح می‌شود که در نوع خود قابل تأمل است. در خصوص حبیب کاشانی گفته می‌شود وی به عنوان خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شده و با وجود مشغله کاری فراوان قادر به قبول مسئولیت در پرسپولیس نیست، از طرفی درباره طاهری نیز شنیده می‌شود حواشی به وجود آمده در پرونده مهدی طارمی و باشگاه ریزه اسپور سبب شده موضوع انتخابش با تردید از سوی حمید سجادی رو به‌رو شود.

با این وجود باید دید در نهایت در روزهای آینده با توجه به فشار هواداران معترض تغییرات در ترکیب مدیریتی پرسپولیس اتفاق می‌افتد یا خیر؟

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.