معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

 آمادگی استان اردبیل برای سفر روز جمعه رئیس جمهور/ وزرا در شهرستان‌ها حضور خواهند داشت

به گزارش قدس آنلاین، بهروز ندایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان اردبیل اظهار کرد: رئیس جمهور در هشتمین سفر خود به استان‌ها، روز جمعه به استان اردبیل سفر خواهد کرد.

وی افزود: در این سفر، وزرا نیز به نمایندگی از دولت در تمام شهرستان‌های استان حاضر خواهند بود تا پس از بررسی شهرستان‌ها و احصاء مسائل و مشکلات، در جلسه شورای اداری که با حضور رئیس جمهور و معاون اول برگزار می‌شود، این مسائل را بررسی کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل بیان کرد: تا به امروز و برابر برنامه‌ریزی انجام شده، وزیر راه و شهرسازی در مرکز استان و شهرستان اردبیل، وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان‌های نیر و سرعین، وزیر جهاد کشاورزی در شهرستان پارس آباد، مدیر توسعه روستایی در شهرستان مشگین شهر، وزیر اقتصاد در شهرستان بیله سوار و وزیر نیرو در شهرستان‌های گرمی و انگوت حضور خواهند داشت.

وی ادامه داد: وزرای محترم پس از حضور در شهرستان‌ها و شنیدن نقطه نظرات مسؤولان و مردم، مسائل و مشکلات و پتانسیل‌های شهرستان‌ها را در جلسه شورای اداری مورد بررسی قرار می‌دهند.

ندایی تصریح کرد: رئیس جمهور و معاون اول ایشان نیز در شهرستان اردبیل در جلسات مختلف مانند دیدارهای نخبگان، شورای اداری و بازدید از طرح‌های مختلف حضور خواهند داشت.

وی تاکید کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و پیشگیری از انتشار این بیماری، دیدار مردمی با حضور رئیس جمهور برگزار نخواهد شد.

ندایی اظهار کرد: احتمالا در صورت نامساعد بودن شرایط آب و هوایی و عدم فرود هواپیما در فرودگاه اردبیل، هواپیمای حامل رئیس جمهور و هیات همراه در فرودگاه پارس آباد به زمین نشسته و ایشان از طریق بالگرد در مرکز استان حضور خواهند داشت.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری اردبیل بیان کرد: کلیه مطالبات و پروژه‌های ضروری احصاء شده استا در جلسه‌ای که با حضور مسؤولان کشوری و استاندار اردبیل در تهران برگزار شد، در اختیار وزرا و هیات دولت قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در حوزه توسعه استان، همانند توسعه مراکز درمانی، توسعه گردشگری، حوزه‌های زیرساختی، گلخانه‌ها، دامداری‌ها و توسعه حمل و نقل ریلی و جاده‌ای و ده‌ها پروژه دیگر تصمیمات مناسبی برای استان در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.