وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی «مسعود گنجی» را به عنوان رئیس صندوق رفاه دانشجویان منصوب کرد.

مسعود گنجی با حکم وزیر علوم رئیس صندوق رفاه دانشجویان شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از وزارت علوم، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی «مسعود گنجی» را به عنوان «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی در آموزش عالی و بر اساس پیشنهاد معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان و به استناد تبصره ۲ ماده ۴ قانون صندوق رفاه دانشجویان و بر مبنای مصوبه هیئت امنای آن، به موجب این حکم به سمت «رئیس صندوق رفاه دانشجویان» منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با روحیه جهادی و پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت مردمی در جذب و توزیع بهینۀ منابع در راستای تحقق اهداف اسناد بالادستی نظام، به ویژه «بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی» و راهبردهای طرح شده در «سند دانشگاه اسلامی» با به‌کارگیری همه ظرفیت‌ها و همکاری و هم‌افزایی کارشناسان و جلب مشارکت دانشگاهیان و دستگاه‌های پشتیبان برای ارائۀ تسهیلات و خدمات شایسته به دانشجویان گرامی و ارتقای رفاه آنان با رویکرد «عدالت محوری» و توجه ویژه به اقشار ضعیف، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم. توفیق روزافزون جنابعالی را در پیش‌برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، از درگاه پروردگار متعال خواستارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.