مراسم پایانی مرحله کشوری چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی "مدهامتان" در مشهد برگزار شد و برگزیدگان برتر هر رشته معرفی شدند.

برگزیدگان نهایی مسابقات سراسری مدهامتان در مشهد معرفی شدند

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی در این مراسم گفت: در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی "مُدهامّتان" ۱۲ هزار و ۷۲۰ نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی مساجد کشور در رشته‌های مختلف قرآنی شرکت کردند که از بین آنان ۸۷ نفر شامل ۶۳ مرد و ۲۴ زن برای شرکت در مرحله نهایی برگزیده شدند.

محمد ابدالی تکلو افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات با توجه به شرایط کرونا به صورت مجازی برگزار شد و مرحله کشوری آن در مشهد و در رشته‌های اذان، ترتیل، قرائت و حفظ کل قرآن به مدت ۲ روز برگزار شد.

وی ادامه داد: رقابت مردان این دوره از رقابتها در چهار رشته قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن و اذان و رقابت بانوان در ۲ بخش قرائت تحقیق و حفظ کل قرآن کریم صورت گرفت.

مدیرکل ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد خراسان رضوی گفت: با رای هیات داوران "مسعود موحدی راد" از استان خراسان رضوی به مقام اول، "علی کبیری " از استان مازندران به مقام دوم و "حمید صفدری" از خراسان رضوی به مقام سوم رشته قرائت دست یافتند، "سید صادق کاظمی" از استان قم، "محمدرضا فتوحی" از آذربایجان غربی و "علی انگوتی" از آذربایجان شرقی در رشته ترتیل به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم رسیدند؛ "عماد انوری" از کرمان نیز در رشته حفظ کل قرآن اول شد و "محمدرضا رضایی" از مازندران و "سید علی حسینی" از قم به ترتیب دوم و سوم شدند. 

وی افزود: "حسین طاهری" از تهران در رشته اذان موفق به کسب عنوان برتر شد، در رشته ترتیل بانوان نیز "مرضیه پورتیمور" از ایلام، مقام اول را کسب کرد و "زینب ضیادوست" از خراسان رضوی شایسته تقدیر شد؛ "فائزه سادات قریشی نسب" از یزد، "فرشته صباغیان بیدگلی" از اصفهان و "زهرا سلطان پور مشیری" از تهران نیز در رشته حفظ کل قرآن مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.