معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: سهم این استان از طرح "جهش تولید مسکن" ساخت ۹۳ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی است.

سهم خراسان رضوی از طرح "جهش تولید مسکن" ۹۳ هزار واحد است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی منصوری  افزود: این واحدها در اشکال مختلف با مسوولیت کارگزارانی چون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، انبوه سازان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یا به صورت خودمالک ساخته می‌شوند.

وی ادامه داد: ثبت نام متقاضیان در این طرح از ۲۸ مهر ماه در سراسر کشور آغاز شده و شهرهایی از استان خراسان رضوی که امکان ثبت نام متقاضیان در آنها میسر است شامل بجستان، فریمان، انابد، بیدخت، تایباد، تربت‌حیدریه، جنگل، خواف، داورزن، درگز، رباط سنگ، ‌سبزوار، کاخک، گناباد، مزداوند، یونسی، روداب، تربت‌جام، فیض آباد، لطف آباد، کلات، خلیل آباد،‌ جغتای، چناران، سرخس، صالح آباد، عشق آباد، ‌گلبهار، بینالود و نیل شهر می باشد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی گفت: مرحله نخست ثبت نام متقاضیان در سامانه طرح "جهش تولید مسکن" به آدرس  saman.mrud.ir به مدت یک ماه به طول می انجامد و متقاضیان باید شرایطی از جمله داشتن فرم ج سبز (عدم استفاده از امکانات دولتی و یارانه‌ای زمین و مسکن و تسهیلات)، نداشتن مسکن، تاهل یا سرپرست خانوار و سکونت دستکم پنج سال در شهر مورد تقاضای مسکن را دارا باشند.

وی افزود: از کل سهمیه این استان برای طرح جهش تولید مسکن در سال جاری زمین ۵۷ هزار و ۹۵۶ واحد تامین شده و کمک دولت برای ساخت این واحدها در اشکال مختلف انجام می‌شود.

منصوری ادامه داد: بعد از بررسی شرایط متقاضیان، افراد واجد شرایط به اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی یا ادارات تابعه آن در شهرستانها دعوت و تاییدیه نهایی به متقاضی داده می شود.

وی گفت: اجرای طرحهای "اقدام ملی مسکن" و "مسکن مهر" نیز در قالب دستورالعمل‌های خود ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.