رییس پلیس راه مازندران: با توجه به شیب ملایم افزایشی کرونا در استان بحث تشدید محدودیت‌های کرونایی در دستور کار قرار گرفت.

تشدید محدودیت‌های تردد کرونایی در جاده‌های مازندران

به گزارش قدس آنلاین، رییس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمد و شد خودروها در جاده‌های هراز، کندوان، سوادکوه و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ جهان تاب با اشاره به اینکه با توجه به شیب ملایم افزایشی کرونا در استان بحث تشدید محدودیت های کرونایی در دستور کار قرار گرفت افزود: ماموران مستقر در مبادی ورودی استان، فقط به خودروهای دارای مجوز از استانداری ها، فرمانداری‌ها و راهور ناجا را اجازه ورود به مازندران می‌دهند.

او با بیان اینکه تعدادی زیادی هم استانی هم احتمالاً عصر امروز مازندران را به مقصد پایتخت ترک خواهند کرد گفت: پیش بینی می‌شود در مبادی خروجی استان از جمله جاده‌های کندوان، هراز، چالوس، سوادکوه و ساری – کیاسر محدوده سه راهی تاکام شاهد حجم ترافیک بالا باشیم.

او گفت: ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی کشور همچنان ممنوع است ماموران پلیس در مبادی ورودی استان با پلاک‌های شهرهای قرمز و نارنجی به صورت هوشمند و دستی برخورد و اعمال قانون می‌کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰هزار و ۷۰۰کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

منبع: صداوسیما

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.