نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: رسالت روحانیت به عنوان تبار رسول الله(ص) مقابله با جاهلیت و برچیدن سفره جاهلیتی است که با تولیت استکبار در جهان گسترده شده است.

آیت الله علم الهدی: رسالت روحانیت مقابله با جاهلیت است

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سیداحمد علم الهدی در مراسم گرامیداشت شهدای مدارس علمیه صاحب الزمان(عج) در مشهد با بیان اینکه رسالت روحانیت به عنوان تبار رسول الله(ص) مقابله با جاهلیت و برچیدن سفره جاهلیتی است که با تولیت استکبار در جهان گسترده شده است، اظهار کرد: اگر سفره جاهلیت برچیده شود اجرای رسالت و جهانی شدن حکومت حضرت مهدی(عج) در دنیا محقق می‌شود. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ادامه داد: اگر ما در تبار روحانیت در این زمینه توفیق پیدا کردیم می‌توانیم ادعا کنیم در خط زمینه‌سازی ظهور قدم برداشته‌ایم. 

وی بیان کرد: جریان استکباری تلاش می‌کند اساس اسلام، نام پیامبر(ص) و سنت و تمدن اسلامی براندازد، بنابراین باید در مقابله با آن سفره جاهلیت قرن را برچینیم و در این راه با همه وجود فداکاری کنیم. 

آیت الله علم الهدی با اشاره به اتفاقات روز ولادت رسول اکرم(ص) از جمله شکسته شدن طاق کسرا و خاموش شدن آتشکده فارس، افزود: در آن زمان جاهلیت تمامی جهان را فراگرفته بود و در چنین شرایطی هشدار برای شروع تحول فراگیر انسانی در کره زمین باید با حوادث شگفت‌انگیز اعلام می‌شد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی اضافه کرد: با ظهور پیامبر اسلام(ص) دنیا عوض شد و آن جاهلیت از بین رفت و دنیا به سمت‌وسوی تمدن انسانی نزدیک شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.