۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۴
کد خبر: 774199

تهیه کننده سریال «جشن سربرون» از تصویربرداری ۹۰ درصدی این مجموعه تاریخی خبر داد و گفت: احتمال زیاد تا دو ماه آینده کارمان تمام می شود.

از «جشن سربرون» تلویزیون چه خبر؟

به گزارش قدس آنلاین، حسن نجاریان  اعلام کرد: اکنون تصویربرداری اکثر لوکیشن های «جشن سربرون» تمام شده و حدود ۹۰ درصد از تصویربرداری به پایان رسیده است.  امیدواریم تا دو ماه آینده فیلمبرداری کل کار به پایان برسد و کار زودتر برای پخش آماده شود.

وی درباره زمان پخش این سریال تاریخی گفت: گروه تولید اکنون در شهرک سینمایی غزالی هستند و بخش های مربوط به منزل قوام، کنسولگری انگلیس، بازار شیراز، کوچه و گذر و بخش های مختلف را می گیرند.  اگر تا دو ماه آینده بتوانیم کار را تمام کنیم، ان شاءالله یا پایان امسال و یا سال آینده کار پخش خواهد شد.

نجاریان همچنین درباره اینکه  «جشن سربرون» از کدام شبکه روی آنتن می رود؟ اعلام کرد: فعلا برای پخش از شبکه تصمیم قطعی گرفته نشده است اما به احتمال زیاد شبکه یک سیما این سریال را به روی آنتن ببرد.

او سپس درباره اضافه شدن بازیگران جدید به پروژه «جشن سربرون» گفت: اخیرا بازیگر جدیدی به کار اضافه نشده است و تولید سریال با همان بازیگران قبلی ادامه دارد.  اکنون در این بخش که در شهرک سینمایی غزالی هستیم، حسین محجوب، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، فرخ‌ نعمتی، قاسم زارع، الهام نامی و سهیلا رضوی مقابل دوربین «جشن سربرون» مشغول ایفای نقش هستند.

تهیه کننده «جشن سربرون» در پایان خاطرنشان کرد: بیشتر عوامل تولید واکسینه شده‌اند و خدا را شکر مشکلی به لحاظ کرونا نداریم. همچنین لازم است در همین جا از گروه سازنده تشکر ویژه داشته باشم که با تمام دشواری های کاری و کرونا خدا را شکر خیلی خوب همراهی می کنند تا کار به پایان برسد.  

سریال تاریخی «جشن سربرون» به کارگردانی مجتبی راعی در سیما فیلم در حال تولید است. حسین محجوب، محمود پاک نیت، نادر فلاح، لاله اسکندری، فرخ نعمتی، قاسم زارع، داریوش کاردان، میرطاهر مظلومی، مهدی فقیه، مرحوم کریم اکبری مبارکه، بیوک میرزایی، سهیلا رضوی و ... در «جشن سربرون» ایفای نقش دارند.  

در خلاصه داستان آمده است: بهادر کدخدای ایل پوسان با کدخدای طایفه همسایه سرخو رقابتی دیرینه دارد و مدتی است این آتش کینه خاموش می شود تا اینکه سرخو با اعتماد به نفس به خواستگاری دختر کم سن و سال بهادر به نام جهان پسند می رود و ...

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.