رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: با وجود تمام فشارهایی که دنیای استکبار طی این سال‌ها به کشور ما وارد کرده، بحمدالله نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده است که مشکلاتش را حل کند و امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر هستیم.

امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر هستیم

به گزارش قدس آنلاین، سردار سرلشکر محمد باقری در حاشیه نمایشگاه کوثر ولایت با موضوع «نقش فرماندهی معظم کل قوا در تحول، ارتقا و مدیریت دفاع، امنیت و جبهه مقاومت اسلامی» گفت: این تنها بخشی از زحمات و تلاش‌هاست که امکان ارائه آن وجود داشته و نتیجه زحمات پژوهشگران و محققان این حوزه است.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه خداوند را شاکریم در دورانی زندگی می‌کنیم که ثمره تلاش علمای اسلام، خون شهدا و ایثار ملت ایران است، افزود: جمهوری اسلامی ایران در ۴۳ سال اخیر نمونه‌ای از حاکمیت یک کشور اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه در تاریخ انقلاب اسلامی برای اولین بار بعد از حکومت ۱۰ ساله نبی مکرم اسلام (ص) و حکومت پنج ساله امیر مومنان(ع) فرصتی پیش آمده است تا بخشی از احکام اسلام ناب در سرزمین ایران برای جهانیان به نمایش گذاشته شود، گفت: در این چهار دهه همه تلاش‌ها بر این بوده است که احکام اسلام و قوانین دینی اجرا شود.

 سرلشکر باقری خاطرنشان کرد: نزدیک به ۴۳ سال از انقلاب اسلامی گذشته و با وجود تمام فشارهایی که دنیای استکبار طی این سال‌ها به کشور ما وارد کرده، بحمدالله نظام اسلامی روز به روز قوی‌تر شده، پیش رفته و سعی کرده است که مشکلاتش را حل کند و امروز نسبت به گذشته بسیار قوی‌تر هستیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: این موضوع باید از ابعاد مختلف بررسی شود که اندیشه اسلام ناب که از سوی ولی امر مسلمین تبیین می‌شود و «حکم حکومتی» و لازم‌الاجراست، چگونه اجرا شده و ما در اجرا چه نواقصی داشته‌ایم؛ این موضوع ابعاد گوناگونی دارد که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است.

وی اظهار داشت: کار علمی بسیار بزرگی که در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس شهید سلیمانی کلید خورده است، در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی است.

سرلشکر باقری اضافه کرد: البته پرداختن به این موضوع سابقه‌ای طولانی دارد، اما کار منسجم‌تری انجام خواهد شد و ما دایره‌المعارفی از عملکرد جمهوری اسلامی را در بُعد دفاع، امنیت و مقاومت اسلامی بر اساس اندیشه رهبری که متاثر از اسلام ناب است، خواهیم داشت که این نمایشگاه بخشی از آن را ارائه کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.