بلبشو، بهترین واژه برای توصیف حال و روز تنها نماینده لیگ برتری فوتبال خراسان است.

بلبشوی بالیوودی در شهرخودرو

پس از افتضاح مدیریتی و عدم حضور تیم در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر برابر مس رفسنجان حالا پرده‌ای دیگر از افتضاحات مدیریتی این باشگاه لیگ برتری به اکران درآمد تا اندک آبروی باقیمانده از ورزش خراسان نیز با این رفتار به تاراج برود.

پس از کش و قوس‌های لفظی مالک باشگاه و رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی روی آنتن زنده شبکه سه که بیش از ۶۰ دقیقه به طول انجامید صبح روز سه شنبه مربی برکنار شده و کادر او به همراه مربی جدید و کادرش به صورت همزمان در محل تمرین تیم حاضر شدند تا یکی از تلخ‌ترین سکانس‌های ورزش خراسان به نمایش در بیاید.جالب این بود که این دو مربی با سابقه در آغوش هم به یکدیگر تعارف می‌کردند که سکان تیم را دیگری در دست بگیرد.

میثاقیان و مهاجری همانند سوپراستارهای سینمای بالیوود هر یک با قشون خود فاتحانه در محل تمرین باشگاه شهرخودرو حاضر شدند تا سوژه‌ای خنده دار برای رسانه‌های نوشتاری و کاربران شبکه‌های اجتماعی به وجود آید. مدیرعامل و مدیر تیم که دوشنبه شب در غیاب بازیکنان تیم میثاقیان را به عنوان جانشین مهاجری معرفی کرده بودند نیز حضور داشتند تا دستپخت خود را نظاره گر باشند.

متلک‌های گل درشت مهاجری و میثاقیان، درگیری لفظی عماد مهاجری با سید مهدی سید صالحی، کل کل محسن ربیع خواه با مسعود معمایی و پرده آخر درگیری لفظی سرمربی برکنار شده با مدیرعامل شهرخودرو سلسله اتفاقاتی بود که کمتر از دو ساعت در زمین تمرین شهر خودرو رقم خورد.

اوضاع از حالت بحرانی وارد وضعیت سیاه شده، بازیکنان که دیگر اعتمادی به مدیران و وعده‌های توخالی آن‌ها ندارند، شرط و شروط عجیبی می گذارند که در تاریخ فوتبال ایران بی سابقه است، آن‌ها ادعا کردند اگر مهاجری سرمربی بماند، با همین ۱۰ درصد دریافتی کار را دنبال خواهند کرد اما اگر میثاقیان سرمربی باشد باید میزان پرداختی‌ها به ۳۰ درصد برسد تا آن‌ها تمرینات را شروع کنند!

از طرفی شایع شده آن‌ها یک شرط دیگر نیز دارند، مدیر تیم که مدعی است چهره تأثیرگذاری است و بازیکنان باید حرف وی را بپذیرند دیگر در کنار تیم نباشد و جای خود را به فرد دیگری بدهد تا آن‌ها راضی به فعالیت زیر نظر میثاقیان شوند، در غیر این صورت مدیران این باشگاه باید منتظر برگزار نشدن بازی دوم برابر نفت مسجد سلیمان باشند.

از آن سو مسئولان استانی که گویی تازه متوجه آشفته بازار شهرخودرو شدند پشت درهای بسته جلسه گذاشتند تا شاید راه حلی پیدا کنند تا  امتیاز تیم را از حمیداوی پس بگیرند، اتفاقی که به راحتی امکان‌پذیر نیست. اما دود این آشفته بازار مستقیم به چشم ورزش و فوتبال استان خواهد رفت. هرچند که هیچ یک از مسئولان ورزشی استان از جمله سرپرست اداره کل ورزش و جوانان دغدغه ای بابت این موضوع ندارد و بیشتر در اندیشه تسهیل امور است تا شاید حکمش به عنوان مدیرکل امضا شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.