هفته سوم رقابت های لیگ برتر عصر دیروز با سومین پیروزی پیاپی استقلال ، سپاهان و شکست شهرخودرو در خانه شروع شد.

استقلال و سپاهان کوتاه بیا نیستند

در تهران نبرد دو تیم استقلال و تراکتورسازی با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید. در این دیدار که مجیدی برای اولین بار از روزبه چشمی در خط میانی استفاده کرد توانست نیمه اول میهمان را در زمین خودش حبس کند. اساس حرکات تیم استقلال در این نیمه بر پایه نفوذ از جناحین به خصوص از سمت راست بود.

اگر مایگا و حسین زاده با دقت تر بودند استقلال ۴۵ دقیقه اول را  دست خالی به رختکن نمی رفت. با این حال نیمه مربیان را فرهاد با تغییر برنامه حمله آغاز کرد و با آوردن مطهری به زمین توانست قفل دروازه تراکتور را باز کند. مطهری دقیقه ۵۶ میزبان را یک بر صفر جلو انداخت. مردان فیروز کریمی بعد از دریافت این گل هم البته هیچ برنامه‌ای برای جبران نتیجه نداشتند.

همین هم شد که دقیقه ۶۷ روی فشار استقلالی ها پنالتی دادند که این فرصت را غفوری به تیرک دروازه کوبید. این دومین پنالتی است که کاپیتان استقلال در این فصل هدر می دهد.

پس از این پنالتی درگیری های میانه میدان افزایش یافت و تراکتور خودش را به دروازه حسینی نزدیک تر کرد اما نتوانست گزندی به این دروازه بزند و در نهایت شکست خورده آزادی را ترک کرد.

اما در مشهد در حالی که شهرخودرو با شکل و شمایلی غریب و با پیراهن زرد-آبی که هیچ نشانی از هویت تیم های مشهدی نداشت به میدان رفت مقابل نفت مسجد سلیمان یک بر صفر شکست خورد. در این بازی اکبرمیثاقیان پس از دوئل با مهاجری روی نیمکت شهرخودرو نشسته بود و در شرایطی که هنوز پنجره نقل و انتقالاتی این تیم باز نشده با دستان خالی نتوانست دردی از دردهای تیم مشهدی درمان کند. مردان او که بازی قبلی به میدان نرفتند و در طول هفته مدام در اعتصاب بودند بازی دور از انتظاری را به نمایش گذاشتند.

در واقع شهرخودرو نشان داد که اگر قرار باشد با همین فرمان پیش برود ماندنش در لیگ برتر کاری نشدنی است. تک گل این بازی را دقیقه ۸۰ عماد میرجوان به ثمر رساند.

در اصفهان هم مردان نویدکیا اگر چه سخت اما موفق شدند تیم هوادار را با یک گل شکست دهند و ۹ امتیازی شوند.برای زنبورهای اصفهان اسماعیلی فر دقیقه ۸۴ گل زنی کرد. با این نتیجه پای عنایتی روی پوست موز رفت. سه بازی سه باخت.

دیگر تیم دسته اولی لیگ برتر یعنی فجر سپاسی موفق شد به نخستین پیروزی خود دست یابد و در آبادان دو بر صفر صنعت نفت را شکست دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.