شهردار ساری با بیان اینکه ‌مازندران به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۲۲‌ کشورهای عضو اکو معرفی شد، گفت: ۱۳ تا ۲۰ آبان، هفته این استان است.

مازندران به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۲۲‌ ‌معرفی شد

به گزارش قدس آنلاین، جواد طالبی شهردار ساری با بیان اینکه ‌به ۱۳ تا ۲۰ آبان، هفته مازندران است، اظهار داشت: آداب و سنت کهن، بخشی از شناسنامه هر منطقه به شمار می‌رود و این هفته فرصت مهم برای احیای آیین و فرهنگ مرکز استان است.

وی با اشاره به اینکه در این هفته می‌توان با استفاده از ظرفیت کارشناسان و متخصصان حوزه فرهنگی، آداب و فرهنگ مردم این دیار را احیاء و به عموم معرفی کرد، افزود: برپایی برنامه‌های فرهنگی ضروری‌ترین اقدام برای حفاظت از میراث، آداب، رسوم و فرهنگ هر منطقه است و مهم‌تر از همه بیشترین نقش را در انسجام و پیوستگی اجتماعی بر عهده دارد.  

شهردار ساری با اعلام اینکه مازندران به عنوان پایتخت گردشگری ۲۰۲۲‌ کشورهای عضو اکو معرفی شده، گفت: ایجاد فضای خدمت به مردم و فراهم ساختن همدلی و نشاط میان شهروندان از فرصت‌های مهم این هفته می باشد با اجرای برنامه‌های مفرح می‌توان زمینه ایجاد شادی را در دل شهروندان فراهم کرد.

طالبی بابیان اینکه شهرداری ساری برای اجرای برنامه‌های متنوع بومی پای‌کار است و گام‌های مؤثری با همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر برای رضایتمندی و شادابی شهروندان برمی‌دارد، افزود: با تقویت نهال فرهنگی می‌توان روزهای خوبی را برای مردم ساری رقم زد.

وی رضایتمندی مردم را متأثر از عملکرد خوب مسئولان دانست و افزود: هرگاه متولیان امر در حوزه‌های مختلف، وظایف خود را به‌خوبی ایفا کنند به‌طور یقین رضایتمندی شهروندان را در پی خواهند داشت، شهرداری ساری نیز تلاش می‌کند در تحقق این مهم گام‌های خوبی بردارد.

طالبی یادآورشد: اجرای برنامه‌های فرهنگی و بومی توسط شهرداری در هفته مازندران مقدمه ورود شهر ساری به میزبانی رویداد گردشگری ۲۰۲۲ است که این شهر میزبان کشورهای عضو اکو است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.