۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۳
کد خبر: 775041

شهر مشهد به سبب میزبانی از حرم مطهر امام رضا (ع) و همچنین داشتن جاذبه­های گردشگری، تاریخی و طبیعی فراوان، به یکی از مسافرپذیرترین شهرهای ایران بدل شده است. هر ساله در فصول مختلف، مسافران زیادی از سراسر ایران و حتی جهان، خصوصا کشورهای عربی اطرافمان به این شهر سفر می­کنند و علاوه بر زیارت و بازدید، در هتل­های مختلف این شهر اقامت می­کنند.

کدام هتل مشهد را برای اقامت انتخاب کنیم؟

به همین دلیل در شهر مشهد هتل­ها و اقامتگاه­های فراوانی وجود دارد تا به خوبی از مسافرانی که به این شهر می­آیند، پذیرایی شود. ما در این مقاله می­خواهیم سه تا از این هتل­ها را به شما معرفی کنیم تا هر زمان قصد داشتید به این شهر سفر کنید، اقامت در این هتل­ها را نیز در گزینه­های خود مد نظر داشته باشید. در نهایت به شما خواهیم گفت که از چه طریقی می­توانید این هتل­ها را با بهترین قیمت رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

هتل درویشی

یکی از شناخته­ شده­­ترین هتل­های این شهر، هتل درویشی مشهد می­باشد. این هتل ۵ ستاره که در بلوار امام رضا قرار داشته و با پای پیاده، فاصله­ای حدود یک ربعی تا حرم امام رضا (ع) دارد، با ۲۵ طبقه، یکی از مرتفع­ترین هتل­های این شهر می­باشد. هتل درویشی که در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد، در مجموع ۲۲۳ اتاق دارد، از اتاق­های یک تخته تا پنت هاوس! این هتل ۵ رستوران، ۳ کافی شاپ و ۲ تالار دارد و از امکانات دیگر آن می­توان به آرایشگاه مردانه و زنانه، سالن بیلیارد و بدنسازی، آتلیه عکاسی، استخر و سونا و جکوزی و همچنین ماساژ و حمام سنتی اشاره کرد.

هتل الماس

هتل الماس ۲ که در واقع شعبه دوم هتل الماس مشهد است، یکی دیگر از هتل­های لوکس و ۵ ستاره این شهر می­باشد. هتل الماس که در مجموع ۲۱۶ اتاق در ۲۵ طبقه دارد، در سال ۱۳۹۶ ساخته شد و جزو نوسازترین هتل­های این شهر می­باشد. اتاق­های این هتل به سبک­های مختلفی اعم از آفریقایی، ایتالیایی، تایلندی، ترکی، روسی و ... ساخته شده­اند و از امکانات هتل نیز می­توان به استخر، سونا، جکوزی و همچنین سالن ماساژ اشاره کرد. هتل الماس ۲ در مجموع پنج رستوران دارد که یکی از آنها رستوران پانوراما با چشم­اندازی فوق­العاده به شهر مشهد می­باشد.

هتل هما

یکی دیگر از هتل­های دو شعبه­ای این شهر، هتل هما مشهد می­باشد. این هتل قدیمی، از دیگر هتل­های ۵ ستاره مشهد می­باشد که در بلوار خیام ساخته شده و با ماشین فاصله­ حدود ۲۰ دقیقه­ای­ تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد. این هتل هم استخر و سونا و جکوزی دارد و هم آرایشگاه و حمام ترکی و زمین تنیس. از این هتل ۲۰۰ اتاقه تا فرودگاه مشهد ۳۰ دقیقه راه است. اگر با قطار به مشهد آمدید، لازم است که حدود ۱۵ دقیقه زمان صرف کنید تا خود را از ایستگاه راه آهن مشهد به هتل هما بلوار خیام برسانید.

رزرو هتل در مشهد

برای رزرو هر یک از این هتل­ها و یا دیگر هتل­ها و اقامتگاه­ها و هتل آپارتمان­های شهر مشهد، می­توانید از طریق اسنپ تریپ اقدام کنید. شما می­توانید با ورود به سایت و یا اپلیکیشن اسنپ تریپ، شهر مشهد را بعنوان مقصد خود در قسمت هتل جستجو کرده و تاریخ ورودتان به هتل و خروج از آن را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ لیستی از تمام هتل­های این شهر را به شما ارائه می­دهد که می­توانید با مقایسه هتل­ها و امکانات و همچنین موقعیت مکانی­شان، مناسب­ترین آنها را پیدا کرده و رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزرو خود را قطعی نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.