۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
کد خبر: 775074

ستاره منچستریونایتد که در بازی مقابل تاتنهام نمایش درخشانی داشت به توضیح شرایط تیم پرداخت.

کریستیانو رونالدو: شرایط را تغییر دادیم

به گزارش قدس آنلاین، شب گذشته منچستریونایتد در دیدار سخت مقابل تاتنهام نمایشی عالی از خود به اجرا گذاشت و توانست به برد ۳ بر صفر دست یابد. در این بازی رونالدو باز هم برای شیاطین سرخ درخشان ظاهر شد و توانست یک گل زیبا و یک پاس گل دیدنی را به ثبت رساند.

او پس از این برد در خصوص شرایط کنونی منچستریونایتد گفت:‌ ما پیش از این مسابقه به خاطر نتیجه‌ای که در بازی قبل گرفته بودیم، می‌دانستیم هفته سختی در پیش داریم. تیم تحت فشار قرار داشت و کمی هم ناراحت بود ولی ما می‌دانستیم که امروز پاسخ خوبی خواهیم داد. ما نمایش خوبی داشتیم و بازی را خیلی خوب آغاز کردیم.

وی ادامه داد: معلوم است که وظیفه و کارم این است که به تیم کمک کنم. این کمک می‌تواند با استفاده از تجربیات، گل‌ها و پاس‌گل‌ها باشد و من احساس خوبی دارم که توانستم به تیم کمک کنم. به نظرم تیم ما نمایشی بی نظیر نشان داد.

رونالدو اظهار داشت: ما انتظار نداشتیم که در بازی قبل مقابل لیورپول چنین نتیجه‌ای بدست آید. امیدوارم ما بتوانیم از این لحظات عبور کنیم. اعتقاد دارم که یکسری اتفاقات به خاطر برخی دلایل رخ خواهد داد ولی خوشحالم که نمایشی عالی داشتیم. ما ۳ بر صفر در ورزشگاه حریف و تیمی سخت به پیروزی رسیدیم و به خاطر همین، بسیار خوشحال هستم.

ستاره منچستریونایتد ادامه داد: فشار در این باشگاه نرمال و طبیعی است. همیشه انتقادات وجود دارد. این انتقادات مرا اذیت نمی‌کند زیرا ۱۸ سال است که در فوتبال حضور دارم.

فوق ستاره پرتغالی فوتبال اروپا گفت: ما باید با چنین انتقاداتی کنار بیاییم. مشخصاً این بهتر است که مردم از شما تعریف و تمجید کنند ولی همیشه این اتفاق رخ نخواهد داد. برخی اوقات شما باید از لحظات سخت عبور کنید و شرایط را تغییر دهید. امروز ما شرایط را تغییر دادیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.