عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، گفت: با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و مصونیت بخشیدن به نوجوانان و جوانان در مقابل اینگونه تهدیدها، مسابقه کتابخوانی با عنوان «نبرد با شیطان» برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه کتابخوانی با عنوان «نبرد با شیطان»

به گزارش قدس آنلاین آیت الله عباسعلی اختری، اظهار داشت: از آنجایی که بدتر از تهاجم نظامی شیطان بزرگ (آمریکا) و ایادی و مزدورانش، تهاجم فرهنگی آنان است که بیشتر عقاید، اخلاق و ارزش‌های جامعه ما را هدف می‌گیرند، کتابی با عنوان نبرد با شیطان را در راستای مقابله با این تهاجم گسترده فرهنگی، تالیف و منتشر شده است.

وی افزود: در این کتاب سلاح‌های شیطانی و در مقابل آنها سلاح‌های ما علیه آنان تبیین و لشکریان شیطانی نیز معرفی شده‌اند.

عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ادامه داد: علاوه بر رهنمودهای بسیار پیشوایان علیهم السلام این کتاب برای خواندن عموم مردم به ویژه نوجوانان و جوانان به مسابقه گذاشته شده است.

اختری گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته روز ۲۳ آبان ماه  ۱۴۰۰ در محل مسجد جامع جمهوری از شرکت کنندگان در این مسابقه به صورت حضوری، آزمون تستی به عمل خواهد آمد.

این نویسنده و اسلام شناس، گفت: به نفرات اول تا پنجم این مسابقه کتابخوانی، جوایز ارزنده ای تا سقف پنج میلیون ریال اهداء خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ساکنان استان تهران و به ویژه شهروندان تهرانی بدون هیچ گونه محدودیت سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه کتابخوانی می‌توانند برای تهیه کتاب نبرد با شیطان به دفتر مسجد جامع جمهوری مراجعه کنند و همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر با روابط عمومی مسجد جامع جمهوری تماس بگیرند.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.