۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۸
کد خبر: 775296

در چارچوب هفته سوم لیگ برتر فوتبال ایران، آلومینیوم در اراک از پرسپولیس پذیرایی کرد که این دیدار با یک گل به نفع شاگردان خطیبی تمام شد.علیرضا نقی‌زاده در این دیدار تک گل آلومینیوم را در دقیقه ۶۶ به ثمر رساند.

آلومینیوم سرخ‌ها را نقره‌داغ کرد 

۱۰ ماه پس از بازی نیم فصل اول فصل بیستم مقابل آلومینیوم، پرسپولیس بار دیگر برابر این تیم بازنده شد.آلومینیوم اراک همانند فصل قبل باز هم پرسپولیس را در ورزشگاه خانگی خود شکست داد تا در دومین فصل حضورش در لیگ برتر تبدیل به گربه سیاه پرسپولیسی‌ها شود. نکته جالب اینکه سرخپوشان پایتخت در این مدت هیچ باختی را در لیگ برتر نداشتند و موفق شدند با عبور از حریفان داخلی به عنوان قهرمانی لیگ برتر برسند.
 در این بازی شاگردان یحیی نمایشی ناامید کننده و ناهماهنگ داشتند به طوری که اگر اراکی ها خوش شانس تر بودند قطعا ً با گل های بیشتری میهمان خود را بدرقه می کردند. آنچه در این بین مشخص است اینکه پرسپولیس در خطوط سه گانه خود نیاز به ترمیم و تغییر شیوه بازی دارد. به خصوص در خط دفاع که ظاهراً زوج سیدجلال حسینی و فرجی نتواستند به هماهنگی لازم دست پیدا کنند.حسینی در بازی های اخیر نشان داده که بدنش دیگر توان کورس‌ها، درگیری ها و حتی جای گیری های دقیق را ندارد و فرجی هم ثابت کرد مرد بزرگی برای دفاع سرخ ها نیست. فصل گذشته حامد لک دروازه‌بان پرسپولیس با ۱۷ کلین‌شیت توانست رکورددار لیگ بیستم باشد اما حالا او در سه بازی متوالی مقابل فولاد، نساجی و آلومینیوم اراک نتوانسته دروازه خود را مقابل حریفان بسته نگه دارد؛ باید دید لک در هفته چهارم مقابل گل‌گهر سیرجان موفق می‌شود نخستین کلین‌شیت خود در فصل جدید لیگ برتر را به سرانجام برساند یا طلسم بسته ماندن دروازه پرسپولیس ادامه‌دار می‌شود.

سایر نتایج
در سایر نتایج، دیروز فولاد خوزستان ۲ بر ۱  از سد میهمان خود مس رفسنجان گذشت تا به اولین برد این فصل خود برسد و دیدار گل‌گهر سیرجان و نساجی مازندران نیز در کرمان  با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.
با این نتایج، پرسپولیس با ۶ امتیاز از استقلال و سپاهان ۹ امتیازی جا ماند. گل‌گهر نیز ۷ امتیازی شد و به رده سوم سقوط کرد.آلومینیوم اراک هم با ۷ امتیاز به رتبه چهارم جدول رسید تا شاگردان خطیبی یک شروع خوب را در لیگ بیست و یکم تجربه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.