توافق نکردن باشگاه استقلال با احمد موسوی برای جدایی ، به چالشی بزرگ تبدیل شده تا حدی که حالا مسئولان باشگاه استقلال همانند سال ۹۶ باید به یک بازیکن بدون حضور در میدان حقوق پرداخت کنند؛ چون براساس قانون این بازیکن تمایلی به جدایی از باشگاه استقلال را ندارد.
به نظر می‌رسد سرنوشت احمد موسوی نیز همانند هرایر مگویان خواهد شد، و این بازیکن نیز باوجود همراهی استقلال در مسابقات لیگ برتر براساس قوانین سازمان لیگ باید کلیه حقوق و مزایایی مندرج در قراردادش را از استقلال دریافت کند.
تا امروز مدیران باشگاه استقلال بارها با موسوی مذاکره کردند تا شاید بتوانند وی را برای جدایی از استقلال ترغیب کنند اما این بازیکن زیر بار جدایی نمی‌رود و تأکید دارد همچنان در خدمت باشگاه استقلال است!
در این مدت احتمال حضور وی در باشگاه هایی نظیر مس رفسنجان ، هوادار و گل گهر سیرجان نیز مطرح شد، اما هر بار که چنین موضوعی عنوان شد موسوی این اخبار را تکذیب کرد و گفت: هیچ جایی نخواهد رفت و براساس قرارداد منعقد شده در اختیار باشگاه استقلال است.
با  این حال باشگاه استقلال فقط یک راه برای خروج این بازیکن از فهرست بازیکنان خود دارد که آن مسیر مدت‌هاست در بن‌بست قرار گرفته و خبری از توافق نیست! از طرفی اگر باشگاه استقلال بخواهد قرارداد این بازیکن را به صورت یکطرفه فسخ کند، بر اساس قوانین موسوی می‌تواند به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کند و درخواست غرامت کند، آن‌گاه فارغ از خسارت به موسوی، باشگاه استقلال مجبور می‌شود هزینه دادرسی پرونده را نیز پرداخت کند که این اتفاق جز ضرر مالی پیامدی برای استقلال ندارد.
برخورد هواداران نیز جالب توجه است، برخی با انتقاد از موسوی، تصمیم او را نوعی مقاومت در برابر واقعیت توصیف می‌کنند اما عده ای دیگر تأخیر در تصمیم گیری سرمربی را عامل بروز این دردسر می‌دانند، با این حال موسوی نه مصاحبه می‌کند نه حاشیه درست می‌کند، بلکه فقط تمرین می‌کند تا موضع باشگاه در قبال او روشن شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.