اجتماع ضداستکباری روز ۱۳ آبان با حضور اقشار مختلف مردم، استادان، دانشجویان، دانش‌آموزان و بسیجیان در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد و با سخنرانی استاندار خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

اجتماع ۱۳ آبان در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  گفت: معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی هم مراسم ویژه‌ای رواق امام خمینی(ره) حرم مطهر رضوی به منظور تبیین حوادث این روز تاریخی در قبل و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با برنامه‌های‌متنوع از جمله قرائت دعای‌کمیل به‌ یاد و نام شهدای‌ دانشجو و دانش‌آموز ۱۳ آبان برگزار می‌ کند.

حجت الاسلام سید محمد سلطانی افزود: زنگ استکبارستیزی در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه در سراسر استان و به صورت نمادین در مدرسه شاهد نصرت ناحیه یک آموزش و پرورش مشهد نواخته و همزمان در شبکه شاد ویژه برنامه این روز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: برپایی غرفه "رادیوآبان"، برگزاری پویش روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به آدرس www.۱۳aban.ccoip.ir ، برپایی نمایشگاه از وقایع و حوادث ۱۳آبان توسط حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد در عرصه میدان شهدا از دیگر برنامه های این روز است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: اعزام هادیان سیاسی به فرهنگسراها و مناطق شهرداری برای تبیین شعارهای ضداستکباری و روشنگری مراجعان و کارکنان، برگزاری مسابقه در فضای مجازی و اهدای جوایز، فضاسازی شهری و محیط سالن‌های قطارشهری، اتوبوس‌ها، مینی‌بوس‌ها و تاکسی‌های مشهد توسط بسیج شهرداری با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری از دیگر برنامه‌های ۱۳ آبان در مشهد است.

سلطانی افزود: اجتماع ۱۳ آبان در شهرستانهای استان خراسان رضوی نیز با اجرای برنامه‌های متنوع و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار خواهد شد. همچنین برگزاری شب شعر با موضوع استکبار جهانی در ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانهای استان از دیگر برنامه هاست.

وی اضافه کرد: مراسم ویژه دانشجویان در سالن اجتماعات دانشگاه‌ها با حضور مسوولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در روز ۱۲ آبان، تبیین و روشنگری دانشجویان با استفاده از نشریه بسیج ‌دانشجویی و ابلاغ به‌ استادان دانشگاهها برای تبیین وقایع ۱۳ آبان در کلاس‌های درسی مجازی نیز انجام خواهدشد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.