اسطوره های شیاطین سرخ پس از تساوی منچستریونایتد مقابل آتالانتا به شدت از ستاره فرانسوی سولسشر انتقاد کردند

نظر فردیناند و اسکولز در مورد عملکرد ضعیف پوگبا در منچستریونایتد

به گزارش قدس آنلاین، پل پوگبا شرایط خوبی در منچستریونایتد ندارد. او در دیدار مقابل لیورپول نیمکت نشین بود و وقتی به زمین آمد، خیلی زود با کارت قرمز مستقیم داور روبه‌رو شد. این ستاره فرانسوی شب گذشته به ترکیب شیاطین سرخ رسید و در لیگ قهرمانان اروپا مقابل آتالانتا به میدان رفت.

پوگبا نمایشی ضعیف از خود به اجرا گذاشت و حتی در یک صحنه نزدیک بود تا با اشتباهش باعث گل خوردن منچستریونایتد شود. این عملکرد ضعیف سبب شد تا سولسشر او را در دقیقه ۶۹ تعویض کند و نمانیا ماتیچ وارد زمین شود.

پس از بازی و کسب تساوی، پل اسکولز و ریو فردیناند به شدت از عملکرد پوگبا انتقاد کردند و مدعی شدند که او کارهای احمقانه زیاد انجام می‌دهد.

اسکولز می گوید: بزرگترین مشکل پوگبا این است که اصلا تمرکز ندارد و همین باعث شده کیفیتش به شدت افت کند. او در یوونتوس فوق العاده بود و همین هم باعث شد تا منچستریونایتد برای خرید او اقدام کند. او در آنجا خوب بود چون در کنارش پیرلو، کیه‌لینی ، بوفون و یک مربی که دائما با او در جنگ بود را داشت و در اینجا نیز به چنین احوالاتی نیاز دارد. باید کسی کنار او باشد و همیشه او را تهییج کند و این گونه رفتار را با او امتحان کند.پل اسکولز در این خصوص گفت: او نیاز دارد که شخصی همیشه کنارش باشد و با او صحبت کند. پوگبا بازیکنی باتجربه است ولی شاید تا سن ۳۵ سالگی هم ، همین کارهای احمقانه که ناگهان پایش را روی توپ بگذارد و سعی کند به همه نشان دهد چه توانایی بدنی دارد یا تکنیکی دارد را انجام دهد.

فردیناند نیز در این خصوص صحبت کرد و اظهار داشت: پوگبا نباید آزادانه در ترکیب بازی کند زیرا شلخته می‌شود. گاهی اوقات به یک بازیکن شما بگویید که فقط این کار را انجام بده. باید به پوگبا هم گفته شود که با یک لمس توپ بازی کن و توپ را زیاد نگه ندار که فکر کنم اکنون کریستیانو رونالدو در منچستر می تواند این را به دائما به او گوشزد کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.