استاندار اردبیل از اعلام آمادگی ۵۴ سرمایه‌گذار اردبیلی مقیم تهران برای سرمایه‌گذاری در طرح های اقتصادی و عمرانی این استان خبر داد.

اعلام آمادگی ۵۴ سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در استان اردبیل

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در حاشیه نشست با جمعی از سرمایه گذاران اردبیلی مقیم مرکز در دفتر امام جمعه اردبیل  اظهار کرد: این سرمایه گذاران تمایل دارند در زمینه‌های راه، راه‌آهن، واحدهای تولیدی، هتل‌سازی و شهرک سازی سرمایه‌گذاری کنند.

وی با بیان اینکه  تعدادی از شرکت‌های فعال و مطرح در حوزه‌های اقتصادی، گردشگری و عمرانی نیز در این زمینه ابراز تمایل کرده‌اند، اظهار کرد: در جلسه‌ای که با مدیران برخی از این شرکت‌ها برگزار شد، برنامه‌ها و پیشنهادهای مربوط به سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف مطرح و لیست این فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اختیار آنان قرار گرفت تا در آینده اقدامات اساسی در حوزه پیشرفت عمران، اقتصاد و گردشگری استان را شاهد باشیم.

استاندار اردبیل با بیان اینکه با تمام توان ازسرمایه‌گذاران حمایت می‌شود، بیان کرد: زمینه توسعه هر منطقه‌ای دعوت و حمایت از سرمایه‌گذار است و این شرکت‌ها پتانسیل خوبی برای پیشبرد طرح‌های عمرانی استانی دارند تا بتوان خدمت شایسته‌ای برای مردم ارائه داد.

عاملی شرکت‌های فعال اقتصادی و عمرانی را پلی برای توسعه همه جانبه دانست و افزود: استان اردبیل به سرمایه‌گذاران بسیار نیاز دارد و در مقابل وظیفه ما نیز حل مسائل اداری آنها است چرا که با همکاری متقابل و با مشارکت جمعی کار موثر و ماندگاری را می‌توان انجام داد.

وی سرمایه گذاری در راه‌آهن، بزرگراه شمال تا جنوب، طرح‌های گردشگری و کشاورزی را از جمله پروژه‌های دارای پتانسیل بر شمرد و گفت: هر آنچه که برای اشتغال‌زایی و کسب ثروت و درآمد باشد دولت و مسئولان با آغوش باز استقبال می‌کنند و با هر گونه بروکراسی اداری در رابطه با تولید ثروت مخالفیم.

در این جلسه چند نفر از سرمایه‌گذران جهت سرمایه‌گذاری در استان اردبیل اعلام آمادگی کردند و امام جمعه اردبیل نیز آمادگی خود را در راستای حمایت از این سرمایه گذاران اعلام کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.