مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: از سمت باشگاه پیشنهاد استعفا به فیروز کریمی داده نشد، اما شاید شخصی دیگر یا دوستان او این پیشنهاد را به این مربی داده باشند.

مدیرعامل تراکتور: فیروز کریمی با استعفا هم به خودش کمک کرد هم به ما!

به گزارش قدس آنلاین، جمشید نظمی درباره جدایی فیروز کریمی در تیم تراکتور اظهار داشت: ابتدا از زحمات کریمی تشکر می‌کنم. او در مقطعی سخت هدایت تیم را قبول کرد و زحمات زیادی کشید. متأسفانه در بازی با پیکان شرایط متفاوت بود و انتظارات کریمی برآورده نشد. او هم مربی باتجربه‌ و دنیادیده‌ای است و شاید احساس کرد اگر  بماند سابقه‌اش خراب می‌شود. به همین دلیل با این تصمیم هم به تیم کمک کرد و هم به خودش.

وی در واکنش به اینکه شنیده می‌شود باشگاه تراکتور خواستار جدایی کریمی بوده و به نوعی استعفایش صوری قلمداد شده است،‌ گفت: به هر حال احترام متقابل بین باشگاه و کریمی وجود داشت. قطعاً برای جدایی توافق شده است. وقتی با استعفا هم موافقت می‌شود یعنی توافق کردیم. از طرف باشگاه پیشنهاد استعفا به کریمی داده نشد، اما اینکه شخص دیگر یا دوستان کریمی این پیشنهاد را به او داده باشند را نمی‌دانم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد انتقاد تند کریمی از بازیکنان تراکتور و اینکه آیا جریمه‌ای برای بازیکنان در نظر گرفته شده است یا خیر، تصریح کرد: بله فکر می‌کنم خواسته‌های کریمی از تیم برآورده نشد. ما هم تا الان از بُعد تشویقی وارد شده‌ایم و جریمه‌ای برای بازیکنان نداشته‌ایم،‌ اما بازیکنان هم باید از این به بعد دقت‌شان را بیشتر کنند. اینطور نمی‌شود که در بازی خانگی شکست بخوردیم و بازیکنان باید متوجه شرایط تیم باشند.

نظمی راجع به انتخاب سرمربی جدید و اینکه از نکونام به‌عنوان گزینه اصلی هدایت تراکتور نام برده می‌شود، توضیح داد: فعلاً در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. نکونام چون تیم ندارد قطعاً گمانه‌ها اول به سمت او می‌رود. تنها او نیست و ما سه چهار گزینه دیگر هم داریم. این طبیعی است و من این گمانه‌زنی را رد نمی‌کنم، اما تأیید هم نمی‌کنم.

وی همچنین درباره اینکه نام سیدمهدی رحمتی نیز به‌عنوان یکی دیگر از گزینه‌ها مطرح شده است،‌ گفت:  به هر حال کسانی که تیم ندارند نام‌شان مطرح می‌شود. ما هم در حال بررسی گزینه‌ها هستیم. 

مدیرعامل تراکتور در واکنش به این پرسش که آیا احتمال حضور مربی خارجی در تبریز وجود دارد یا خیر، گفت: شاید به خاطر اینکه زمان زیادی نداریم و حضور مربی خارجی کمی نیاز به زمان داشته باشد،‌ خیلی این گزینه در دسترس نیست، اما اگر در انتخاب سرمربی به مشکل بخوریم، شاید سراغ مربی خارجی هم برویم.

«به نظرتان سرمربی جدید طی چند روز آینده انتخاب خواهد شد؟»، نظمی در واکنش به طرح این پرسش گفت: سرمربی هر چقدر زودتر انتخاب شود و با تیم تمرین کند، بهتر است. ما هم دنبال همین هستیم که زودتر این کار را انجام دهیم. زمان دقیق را نمی‌توانیم بگوییم. شاید یکی، دو روزه انتخاب شود، شاید هم چهار پنج روز طول بکشد. به هر حال مذاکره دوطرفه است و یک طرف تعیین‌کننده نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.