روز دوم از مسابقات هفته چهارم رقابت های لیگ برتر عصر دیروز با انجام چهار بازی پیگیری شد که تیم فوتبال نفت آبادان تنها تیم پیروز این چهار بازی بود و در سایر بازی ها نتیجه ای بهتر از تساوی بدست نیامد تا سریال توقف مدعیان لیگ بیست و یکم در هفته چهارم کامل شود.

فرصت‌سوزی به سبک پرسپولیس

در مهم‌ترین دیدار دیروز پرسپولیس در خانه مقابل گل گهر سیرجان با نتیجه تساوی متوقف شد تا دو امتیاز حساس دیگر را برای رسیدن به تیم های بالای جدول از دست بدهد. آرمین سهرابیان (۲+۴۵) برای گل گهر و عیسی آل کثیر (۵۴) برای پرسپولیس گلزنی کردند. به این ترتیب پرسپولیس بعد از برد برابر فولاد و نساجی و یک شکست برابر آلومینیوم اراک، نخستین تساوی این فصل خود را تجربه کرد.سرخپوشان با این تساوی ۷ امتیازی شدند تا فرصت خوبی را برای رسیدن به تیم‌های استقلال و سپاهان در بالای جدول از دست بدهند.

نوبرانه منصوریان در پسا کرونا

شاگردان علیرضا منصوریان که سه دیدار نخست خود را با باخت پشت سر گذاشتند دیروز میهمان نساجی در ورزشگاه شهدای ساری بودند که گل زودهنگام این تیم توسط حکیم نصاری در دقیقه ۱۱ با شوت از راه دور تماشایی به ثمر رسید.

در ادامه بازیکنان نساجی بازی رو به جلو را در دستور کار قرار دادند با این حال نفتی‌ها که در سه بازی نخست خود هیچ گلی نزده بودند در دقیقه ۳۹ بر خلاف جریان بازی گل دوم خود را بار دیگر توسط نصاری به ثمر رساندند تا به بردی مهم در مازندران برسند.نفت آبادان با کسب نخستین پیروزی خود توانست کمی از بحران خارج شود و نساجی نیز دومین شکست خود را تجربه کند.

در دیدار همزمان دیگر تیم‌های مس رفسنجان و آلومینیوم اراک با تساوی بدون گل به کارشان پایان دادند تا شاگردان محمد ربیعی در مس در چهارمین هفته این بازی‌ها با یک امتیاز در قعر جدول قرار بگیرند.در آخرین دیدار نیز فولاد خوزستان و نفت مسجد سلیمان به تساوی بدون گل رضایت دادند تا دربی خوزستانی هم برنده ای نداشته باشد.

در پایان هفته چهارم استقلال با ۱۰ امتیاز ، سپاهان با ۹ امتیاز ، گل‌گهر سیرجان  و آلومینیوم اراک با ۸ امتیاز  اول تا چهارم هستند. پیکان و پرسپولیس در رده پنجم و ششم  با ۷ امتیاز در تعقیب صدرنشینان هستند. تیم‌های مس رفسنجان و پدیده مشهد نیز با ۱ امتیاز در  رده پانزدهم و شانزدهم جدول جا خوش کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.