نماینده مردم خمین از دپوی داروهای موردنیاز مردم در انبارهای سازمان اموال تملیکی و عدم تعیین تکلیف آن توسط سازمان غذا و دارو انتقاد کرد.

انتقاد از دپوی داروها در انبارهای سازمان اموال تملیکی

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه جلسه علنی روز (یکشنبه ۱۶ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی علیرضا نظری نماینده مردم خمین در تذکر شفاهی به وزیر اقتصاد گفت: دولت آقای رئیسی به مردم قول ثبات بازار سرمایه را داده است. سرمایه های خرد مردم در بازار بورس نابود شده است. چه زمانی قرار است اقدام عملی برای اصلاح بازار بورس انجام شود؟

وی در تذکر دیگری به وزیر بهداشت اظهار داشت: علیرغم تأمین ارز ۴۲۰۰ تومانی دارو مردم برای تهیه آن سردرگم هستند و داروهای مورد نیاز آنها در بازار سیاه خرید و فروش می شود.

نماینده مردم خمین ادامه داد: اخباری به گوش می رسد که در انبارهای سازمان اموال تملیکی دارو موجود است اما سازمان غذا و دارو در تعیین تکلیف این داروها، اقدامی نمی کند.

در ادامه حسن نوروزی نماینده مردم رباط کریم در تذکری خطاب به وزیر مسکن و رئیس جمهور گفت: پرند پایتخت مسکن مهر کشور است. صد هزار مسکن مهر در دولت احمدی نژاد در این شهر تأسیس شد و قرار است صد هزار مسکن اجتماعی در دولت رئیسی در این شهر ساخته شود.

وی افزود: تا الان جمعیت این شهر ۴۰۰ هزار نفر است که با ساخت مسکن اجتماعی به ۷۰۰ هزار نفر افزایش می یابد. اما این شهر دارای بخشداری، فرمانداری یا دهیاری نیست و امنیت مردم دچار مشکل است. وزارت کشور تعیین تکلیف کند.

انتقاد از تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش

در ادامه فرهاد طهماسبی نماینده مردم نی ریز در مجلس شورای اسلامی در تذکری به رئیس جمهور از تعلل در معرفی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش انتقاد کرد و گفت: در استان ها و شهرستان ها، مدیران آموزش و پرورش بلاتکلیف هستند.

وی همچنین از وزیر جهاد کشاورزی خواست در مورد نحوه توزیع نهاده های دامی تجدید نظر کند زیرا هزینه نگهداری دام بیشتر از ارزش دام است.

انتهای پیام

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.