مربی تیم ملی کامپوند با ابراز رضایت از عملکرد کمانداران اعزامی به قهرمانی آسیا در اردوی کیش، گفت: تلاش بر این است که بهترین عملکرد را در بنگلادش داشته باشیم.

تلاش کمانداران کامپوند برای مدال آوری در قهرمانی آسیا بنگلادش

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل عبادی در ارزیابی از وضعیت کمانداران کامپوند اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بنگلادش، اظهار کرد: با توجه به اردوی خوبی که در کیش داشتیم، شرایط کمانداران از نظر رکوردی بسیار راضی کننده بود و آماده شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.

وی گفت: در اردوی کیش که تا ۱۷ آبان ادامه دارد سعی کردیم با شبیه سازی مسابقات، کمانداران را برای رقابتهای قهرمانی آسیا بنگلادش آماده کنیم که البته نتیجه کار راضی کننده بود و به رکوردهای خوبی دست پیدا کردیم.

مربی تیم ملی کامپوند در خصوص زمان اعزام کمانداران به مسابقات قهرمانی آسیا، خاطرنشان کرد: بعد از اتمام اردوی کیش، از ۱۸ آبان به مدت ۲ روز در سایت تیروکمان اردو خواهیم داشت و سپس ۲۰ آبان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا عازم بنگلادش می‌شویم، مسابقات نیز از ۲۲ آبان به مدت یک هفته در رشته‌های ریکرو و کامپوند برگزار خواهد شد.

عبادی در پاسخ به این پرسش که چقدر امیدوار به کسب مدال در این مسابقات هستید، تصریح کرد: تلاش ما کسب بهترین نتیجه در این مسابقات است، حال این که شرایط برای مدال آوری در بنگلادش چگونه رقم بخورد، سخت و قابل پیش بینی نیست.

وی در پایان گفت: با رکوردهای خوبی که کمانداران در تمرینات به ثبت رسانده اند، امیدوارم این رکوردها در مسابقات نیز تکرار شود و در اولین حضور به عنوان مربی تیم کامپوند در قهرمانی آسیا به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.