۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۱
کد خبر: 776140

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی از کاهش همزمان دلار و یورو در معاملات امروز ۱۶ آبان این بازار خبر داد.

کاهش نرخ دلار و یورو در بازار متشکل ارزی

به گزارش قدس آنلاین، مهدی گوهررستمی اظهار داشت: در جلسه معاملاتی یکشنبه، معاملات دلار کار خود را با نرخ ۲۶ هزار و ۸۱۸ تومان آغاز کرد و در پایان ساعت معاملات به نرخ ۲۷ هزار و ۲۱ تومان رسید که بررسی ارقام معاملاتی روزانه، نرخ میانگین وزنی ۲۶ هزار و ۸۳۰ تومان به ازای هر دلار و کاهش ۰.۰۸ درصدی این نرخ نسبت به روز معاملاتی قبل را نشان می‌دهد.

مدیر ارتباطات بازار متشکل ارزی گفت: امروز نماد معاملاتی یورو کار خود را با نرخ ۳۰ هزار و ۶۸۰ تومان شروع کرد و در پایان جلسه معاملاتی، نرخ هر یورو به رقم ۳۰ هزار و ۶۷۹ تومان رسید. به این ترتیب نرخ میانگین وزنی اسکناس یورو در معاملات امروز این بازار با ۰.۰۳ درصد کاهش نسبت به روز شنبه، ۳۰ هزار و ۶۸۲ تومان بوده است.

به گفته وی، در جلسه معاملاتی یکشنبه ۱۶ آبان اسکناس دلار در پایین‌ترین نرخ خود با رقم ۲۶ هزار و ۸۰۵ تومان و در بالاترین نرخ با رقم ۲۷ هزار و ۲۱ تومان معامله شد. همچنین هر یورو در پایین‌ترین و بالاترین نرخ معاملاتی خود به ترتیب با قیمت‌های ۳۰ هزار و ۶۵۷ تومان و ۳۰ هزار و ۷۰۲ تومان معامله شد.

گوهررستمی تصریح کرد: حجم معاملات دلار و یورو در روز کاری یکشنبه (شانزدهم آبان) به ترتیب ۱۰ میلیون و ۴۶ هزار و ۶۰۰ دلار و ۲ میلیون و ۷۵۸ هزار و ۹۰۰ یورو بود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.