در چهار هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی خشن‌ترین و سپاهان خوش اخلاق‌ترین تیم حاضر در این مسابقات هستند.

خشن‌ترین و با اخلاق‌ترین‌های لیگ برتر/ رکورد عجیب مسعود شجاعی

به گزارش قدس آنلاین، در ۴ هفته گذشته از بیست و یکمین فصل رقابت‌های لیگ برتر، منهای دیدار برگزار نشده پیکان و ذوب آهن به جا مانده از هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر، ۳۱ بازی دیگر برگزار که در این تعداد بازی جمعاً ۱۱۷ کارت زرد و ۶ کارت قرمز از جیب داوران خارج شده است.

سهم تیم نساجی از مجموع این ۱۲۳ کارت رنگی، ۱۷ کارت بود تا سرخپوشان قائمشهر خشن‌ترین تیم در ۴ هفته ابتدایی لیگ برتر باشند.

بازیکنان نساجی در مجموع ۱۴ بار با کارت زرد و ۲ بار با کارت قرمز داوران جریمه شده‌اند و اعضای کادر فنی این تیم هم ۲ کارت زرد و یک کارت قرمز دریافت کرده‌اند تا بیشترین تعداد کارت به این تیم تعلق داشته باشد.

پس از نساجی هم گل گهر با ۱۴ کارت زرد، صنعت نفت با ۱۰ کارت زرد و یک کارت قرمز و مجموع ۱۱ کارت از دیگر تیم‌های پر کارت هستند.

در انتهای این جدول هم نام تیم سپاهان به چشم می‌خورد تا طلایی‌پوشان اصفهان خوش اخلاق‌ترین تیم فصل باشند. بازیکنان سپاهان در ۴ بازی گذشته تنها ۴ بار با کارت زرد از سوی داوران جریمه شده‌اند تا با این آمار خوش اخلاق‌ترین تیم لیگ در پایان هفته چهارم باشند.

رضا جعفری و مسعود شجاعی (در هفته اول مقابل فجر)، ایوب کلانتری و مسعود شجاعی (در هفته دوم مقابل پرسپولیس)، اکبر صادقی و کریم اسلامی (در هفته سوم مقابل گل گهر) حامد شیری، کریم اسلامی، مسعود شجاعی (۲)، اکبر صادقی، محمد مهدی نظری (۲) و محمد قربانی (در هفته چهارم مقابل صنعت نفت) بازیکنان تیم نساجی هستند که در ۴ هفته ابتدایی مسابقات ۱۴ بار با کارت زرد داور جریمه شده‌اند؛ مسعود شجاعی به همراه محمد قربانی هم بازیکنانی هستند که گرفتن کارت قرمز را تجربه کرده‌اند.

همچنین مسعود شجاعی کاپیتان پیشین تیم ملی ایران با دریافت ۴ کارت زرد و یک کارت قرمز، خشن‌ترین بازیکن لیگ در ۴ هفته ابتدایی است. شجاعی تنها یک بار در هفته سوم و بازی مقابل گل گهر جریمه شخصی نداشته است. وی در هفته چهارم ۲ بار کارت زرد و یک بار کارت قرمز داوران را مقابل خود دید تا رکورد دریافت بیشترین تعداد کارت را در بین بازیکنان در ۴ هفته ابتدایی داشته باشد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.